کد خبر : 1766863 | 18 تیر 1400 ساعت 23:19 | 34.8K بازدید | 1 دیدگاه

ارسلان و پاسی که به مقصد نرسید (عکس)

ارسلان مطهری می توانست در دیدار با تراکتور مهدی قایدی را صاحب یک فرصت مسلم گلزنی کند، ولی تکل هادی محمدی مانع از این امر شد.

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری مهاجم پرتلاش استقلال در خط حمله است. بازیکنی که با دوندگی بالا، پرس مدافعین حریف و فرصت سازی برای هم تیمی هایش، باعث زحمت خط دفاعی رقبا می شود. بازیکنی که در این فصل 6 گل برای استقلال زده و 5 بار نیز پاس گل داده است.


احتمال می رود که مطهری در بازی با سایپا نیز از ابتدا برای تیمش به میدان برود ولی او در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتور، می توانست صحنه گل دوم استقلال به پدیده را بازسازی کند ولی تکل به موقع هادی محمدی مدافع تبریزی ها مانع از این امر شد.


پاس رو به عقب مدافع تراکتور به سعید ایران خواه و اشتباه بزرگ این بازیکن باعث شد تا ارسلان مطهری در مصافی تک به تک با محمدرضا اخباری قرار بگیرد. در حالیکه مهدی قایدی بالاتر از او و در فرصت بسیار بهتری قرار داشت، مطهری پاسش را به سمت باشوی کوچک فرستاد ولی بیرون آمدن اخباری و دفع توپ به موقع محمدی، مانع از این شد تا مطهری یک پاس گل دیگر به قایدی بدهد.


در حالیکه در ابتدا به نظر می رسد مطهری خودش ضربه را به سمت دروازه زده، ولی مرور تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که این بازیکن پاسش را برای هم تیمی بوشهری اش ارسال کرده است ولی با بدشانسی و دخالت به موقع هادی محمدی، مانع از رسیدن توپ به قایدی در برابر دروازه خالی شد که البته خروج به موقع اخباری نیز در این صحنه نقش مهمی داشت.


مطهری هفته قبل از آن نیز یک گل مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که با تصمیم جنجالی کمک داور بازی مردود اعلام شد. گلی که به گواه باشگاه استقلال و تعدادی از کارشناسان داوری در وضعیت سالمی به ثمر رسید و در عین حال عده ای از کارشناسان از جمله افشاریان سرپرست کمیته داوران معتقد است تصمیم کمک داور صحیح بوده است.


مطهری که در سال جدید موفق نشده است برای استقلال گلزنی کند، دو هفته گذشته را با بدشانسی پشت سرگذاشته است. جایی که او می توانست یک گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کند ولی این اتفاق رخ نداد.

 

 

 

دیدگاه‌ها