کد خبر : 1785356 | 21 مهر 1400 ساعت 10:31 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

سیلوا: امیدوارم علاقه نیمار به فوتبال کم نشود

تیاگو سیلوا، بازیکن تیم ملی برزیل، به حمایت از نیمار پس از ادعاهای این بازیکن درباره قرار گرفتن در شرایط روانی دشوار پرداخت.

سیلوا: امیدوارم علاقه نیمار به فوتبال کم نشود

به گزارش "ورزش سه"، حالا یک دهه است که تیاگو سیلوا در کنار نیمار پیراهن تیم ملی برزیل را بر تن می‌کند و سابقه بازی با این بازیکن در سطح باشگاهی و در پاری سن ژرمن را نیز داشته است.

این مدافع باتجربه چلسی می‌تواند احساسات نیمار در برابر انتقادهای بی‌رحمانه‌ای که در طول این سال‌ها از او صورت گرفته را درک کند و معتقد است این که بسیاری از افراد به صورت علنی و مداوم به او حمله می‌کنند کار را برایش سخت می‌کند.

 

1653682

 

در نتیجه سیلوا تصمیم گرفت به صورت علنی از این ستاره تیم ملی برزیل دفاع کند. او به خبرنگاران گفت:« ما اینجا در تیم ملی لحظاتی را پشت سر گذاشتیم که شباهت زیادی به شرایط نیمار داشت و این اتفاق پس از جام جهانی 2014 بسیار واضح بود. من هم یک بچه نق نقو خطاب شدم و از نظر روانی بسیار بسیار ضعیف شدم. این صحبت‌ها آسیب زیادی به شما می‌زند و شما می‌دانید که چیزی که خطاب می‌شوید نیستید. امیدوارم او علاقه‌اش را از دست ندهد و همچنان مثل همیشه خوشحال بماند. او بچه بسیار خاصی است و وقتی خوشحال است و کاری که دوست دارد را انجام می‌دهد فوق العاده است.»

سیلوا پس از مطرح کردن این صحبت‌ها  با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:« اگر نیاز داری فردی قوی در کنارت باشد، بدان که من همیشه در کنارت هستم. خانواده سیلوا تو را دوست دارند.»

نیمار چند روز قبل مدعی شده بود که جام جهانی 2022 قطر احتمالا آخرین جام جهانی اوست چون مطمئن نیست که قدرت روانی کافی برای حضور در دنیای فوتبال را داشته باشد.

دیدگاه‌ها