کد خبر : 1786037 | 25 مهر 1400 ساعت 10:14 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

ساری: بحث بازی جوانمردانه فقط در ایتالیا مطرح می‌شود

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، نسبت به اعتراض اینتری‌ها درباره به کار نگرفتن بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان تیمش واکنش نشان داد.

ساری: بحث بازی جوانمردانه فقط در ایتالیا مطرح می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم لاتزیو شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان اینتر بود و در نهایت موفق شد علیرغم شکست 0-1 در نیمه اول، با نتیجه 1-3 بازی را به پایان برساند.

ساری پس از کسب این پیروزی مهم و دلچسب به DAZN گفت:« من از ابتدای بازی دیدم که برابر تیم خوبی به میدان رفتیم اما صرفا روی یک ضربه پنالتی از حریف عقب افتادیم. به بازیکنان گفتیم که اگر به همین بازی ادامه دهیم، شکست نخواهیم خورد. حق با من بود. ما فقط به آن لحظه نیاز داشتیم تا بار دیگر بتوانیم به بازی برگردیم.»

در صحنه از بازی فلیپه اندرسون ضدحمله‌ای را تدارک دید و این در حالی بود که فدریکو دیمارکو مصدوم شده و روی زمین بود، هرچند وقتی او به زمین افتاد توپ در اختیار اینتر قرار داشت و لائوتارو مارتینز توپ را به بیرون نزده و سعی کرد شوتی به سمت چارچوب بزند. با این حال بیرون نزدن توپ از سوی بازیکنان لاتزیو اعتراضات بسیاری را به همراه داشت.

 

1654862

 

ساری در این باره گفت:« هیچ بحثی وجود ندارد. دیمارکو روی زمین بود و اینتر شوتی به سمت چارچوب زد. اگر کسی باید توپ را در آن زمان بیرون می‌زد آنها بودند و این کار را نکردند. این موقعیت آشکاری بود و آنها حق داشتند به بازی ادامه دهند. این قانون بسیار روشن است و شما چنین اعتراضاتی را فقط در ایتالیا می‌بینید. چنین اتفاقی در اروپا و لیگ قهرمانان رخ نمی‌دهد. این اتفاق فقط مربوط به ایتالیا است.»

این سرمربی ایتالیایی همچنین درباره کارت قرمز لوییز فلیپه اظهار داشت:« او به من گفت داور اخراجش کرده اما تنها هدفش این بود که به کوره‌آ سلام کند، آنها با هم دوست هستند و مدتی طولانی با هم بازی کرده‌اند. این احتمالا سوتفاهمی وحشتناک بوده است. فلیپه اندرسون پس از گل عملا مورد حمله فیزیکی قرار گرفت، من انتظار داشتم کارت قرمز را در آن زمان ببینم.»

دیدگاه‌ها