کد خبر : 1789425 | 10 آبان 1400 ساعت 23:38 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

از فولاد این فصل بیشتر خواهید شنید؛

محمد قاسمی نژاد: برای برد هم قسم شده‌بودیم

محمد قاسمی نژاد می‌گوید که فولاد در بازیهای آینده عملکرد بهتری را خواهد داشت.

محمد قاسمی نژاد: برای برد هم قسم شده‌بودیم

 

به گزارش ورزش سه، محمد قاسمی نژاد درباره برد امروز فولاد مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: این برد را به همه هواداران واقعی فولاد تبریک می‌گویم. ما می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و در طول هفته هم خوب کار کرده بودیم و تمرکزمان روی این بود بتوانیم حتما با پیروزی از این بازی بیرون بیاییم.

 

وی ادامه داد: بچه ها در طول هفته خوب کار می‌کردند و همه هم قسم شده بودیم که بتوانیم از این بازی دست پر بیرون بیاییم. خداراشکر توانستیم مزد زحمت های خودمان را بگیریم. تیم مس واقعا واقعا تیم خوب و قابل احترامی است و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. ما هم خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما متاسفانه توپ هایمان وارد دروازه نشد. امیدوارم در بازی های بعد بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و این بردها تداوم داشته باشد که بتوانیم خودمان را در جدول سر و سامان بدهیم. امیدوارم که همیشه این اتفاقات خوب در خوزستان بیفتد و دل مردم شاد بشود.

 

افبک فولاد با اشاره به دو باخت این تیم گفت: ما در دو بازی قبل هم در نیمه اول خوب بودیم ولی در نیمه دوم تمرکزمان به هم می‌ریخت. متاسفانه نتوانستیم عملکرد خوبمان را ادامه بدهیم. مطمئن باشید از تیم فولاد بیشتر خواهید شنید. مربی تازه آمده و تا بتواند از بازیکنان شناخت پیدا کند و با جو تیم آشنا شود زمان نیاز دارد. ما بازیکنان هم باید خیلی زود به مربی و کادرفنی کمک کنیم که زودتر بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم که بتوانیم فولاد خوزستان را که سال گذشته هم قهرمان جام حذفی شد به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

 

او ادامه داد: امسال کار سختی داریم. الان همه تیم ها روی فولاد حساب ویژه ای باز کرده‌اند و می‌دانند کار سختی مقابل فولاد دارند و ما هم مطمئن هستیم می‌توانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. باید تلاشمان را بیشتر کنیم و انشاالله که این بردها تداوم داشته باشد و بتوانیم دل مردم خوب خوزستان را شاد کنیم. امیدوارم که‌ نماینده خوبی برای مردم خوزستان باشیم.

دیدگاه‌ها