کد خبر : 1792836 | 27 آبان 1400 ساعت 20:20 | 36.1K بازدید | 10 دیدگاه

دردسر نام مندی برای مدافع رئال: به ما احترام بگذارید!

مشترک بودن نام خانوادگی بنجامین مندی، بازیکن منچسترسیتی، با فرلان مندی و ادوارد مندی باعث دردسر این بازیکنان شده است.

دردسر نام مندی برای مدافع رئال: به ما احترام بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که بنجامین مندی به اتهام چند مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی از سوی پلیس انگلیس بازداشت شده و به زندان فرستاده شد تا دادگاه مربوط به این اتهامات برای او برگزار شود.

حالا به نظر می‌رسد که این موضوع روی شرایط فران مندی از رئال مادرید و البته ادوارد مندی، دروازه‌بان چلسی، تاثیر گذاشته است.

اخبار مربوط به اتهامات بنجامین مندی، در برخی از رسانه‌ها با توجه به مشترک بودن نام خانوادگی این سه بازیکن به اشتباه درج شده و حتی گاهی تصاویر مربوط به این دو بازیکن نیز اشتباها در اخبار مربوط به این بازیکن سیتی به کار رفته است.

 

1642609

 

همین موضوع باعث شده که ادوارد مندی نسبت به استفاده اشتباه از نام و تصویر خودش به همراه فرلان مندی که پسرعموی اوست اعتراض کند. او با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« باعث تاسف است که در سال 2021 در فرانسه و انگلیس، همچنان بعضی افراد فکر می‌کنند که سیاه‌پوستان نام یا چهره متمایزی ندارند.»

او در ادامه نوشت:« این اشتباهات در استفاده از تصاویر سهوی به نظر می‌رسند اما کاملا برعکس است و چنین اتفاقاتی معنای خاصی دارند. تمایز بین دو چهره کار دشواری نیست، خصوصا وقتی شما پیراهن تیم را دارید که می‌تواند کمک‌تان کند.»

فرلان مندی نیز با اشاره به این استوری در صفحه توییترش نوشت:« ممنونم ادوارد مندی! ما در سال 2021 هستیم! بس کنید. این کار زمان می‌برد اما چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید، شما در آخر باید به ما احترام بگذارید.»

دیدگاه‌ها