کد خبر : 1802807 | 17 دی 1400 ساعت 15:58 | 51.1K بازدید | 27 دیدگاه

پوچتینو نه؛ گزینه اول هدایت‌ یونایتد مشخص‌ شد

بنابر ادعای تایمز اریک تن هاگ گزینه اول هدایت منچستریونایتد در پایان فصل محسوب می شود.

پوچتینو نه؛ گزینه اول هدایت‌ یونایتد مشخص‌ شد

به گزارش "ورزش سه", چندین نتیجه ضعیف منچستریونایتد دست به دست هم داد تا انتقادات از اوله گنار سولسشر به اوج خود برسد اما نهایتاً بعد از باخت 4-1 شیاطین سرخ مقابل تیم پایین جدولی واتفورد، صبر سران باشگاه به پایان رسید و بالاخره سرمربی نروژی برکنار شد تا دوران حضور او در اولدترافورد به پایان برسد.

 

 

1666613

 

 

بعد از برکناری سولسشر این مایکل کریک بود که به شکل موقت هدایت منچستر یونایتد را بر عهده گرفت. با این حال پس از گمانه زنی های زیادی که در مورد سرمربی جدید یونایتد وجود داشت نهایتاً این رالف رانگنیک آلمانی بود که تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت.

 

در حالی که بعد از کنار گذاشته شدن سولسشر گفته شد که مائوریسیو پوچتینو برای هدایت منچستریونایتد لحظه‌شماری می‌کند، نهایتاً سران باشگاه فرانسوی اجازه جدایی این سرمربی آرژانتینی را ندادند. با این حال در هفته های اخیر گفته شد که پوچتینو هنوز هم شانس زیادی برای بر عهده گرفتن هدایت شیاطین سرخ دارد اما حالا نشریه تایمز انگلیس ادعای دیگری را مطرح کرده است.

 

 

1671991

 

 

بنابر گزارش منتشر شده از سوی تایمز باشگاه منچستریونایتد علاقه بسیار زیادی به همکاری با سرمربی هلندی آژاکس یعنی اریک تن هاگ دارد. بر این اساس حالا تن ‌هاگ بالاتر از پوچتینو به گزینه اول شیاطین سرخ تبدیل شده و سران یونایتد به زودی مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن او آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها