کد خبر : 1805063 | 27 دی 1400 ساعت 22:02 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

اولین جلسه تمرینی فوتبال ملی زنان در ناوی مومبای؛

استارت رسمی شاگردان ایراندوست در هند (عکس)

تیم ملی فوتبال زنان اولین جلسه تمرین تاکتیکی خود را پیش از انجام دیدار با تیم ملی فوتبال زنان هند برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه" با گذراندن پروسه قرنطینه و انجام تست کرونا و مشخص شدن پاسخ تست‌ها، شب گذشته ملی‌پوشان فوتبال زنان که مسافر تهران به بمبئی بودند، با نظر کادرفنی تمرین ریکاوری را انجام دادند تا از امروز رسماً آخرین تمرینات آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز شود.

 

شاگردان ایراندوست عصر امروز از ساعت 17 به وقت تهران در ناوی مومبای جلسه تمرینی مهمی را پیش از رویارویی با هند میزبان برگزار کردند؛ جلسه تمرینی که حدود 90 دقیقه به درازا کشید و دستورات تکنیکی و تاکتیکی را ملی‌پوشان زیر نظر مریم ایراندوست و دستیارانش انجام دادند.

 

در ابتدای جلسه تمرینی امشب، سرمربی تیم ملی برای دقایقی با شاگردانش صحبت کرد و از حساسیت بازی پنجشنبه گفت و به ملی‌پوشان فوتبال زنان امید و انگیزه داد؛ بازیکنان با انجام حرکات مختلف با توپ بدن خود را گرم کردند و به گروه‌های مختلف تقسیم شده و کارهای تکنیکی و تاکتیکی را زیر نظر کادرفنی انجام دادند.

 

حفظ توپ و سانتر از جناحین دیگر آیتم تمرینی امشب تیم ملی فوتبال زنان بود که ملی‌پوشان آن را انجام دادند؛ فردا جلسه دیگر تمرینی تیم ملی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است که در اولین مسابقه در جام ملت‌های آسیا 2022، تیم ملی فوتبال زنان ایران پنجشنبه 30 دی‌ماه به مصاف تیم ملی فوتبال زنان هند خواهد رفت.

 

1683550

 

1683551

دیدگاه‌ها