کد خبر : 1002944 | 13 اسفند 1391 ساعت 13:04 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمپل: ونگر باید سیاست خود را تغییر دهد

سول کمپل مدافع سابق تیم فوتبال آرسنال انگلیس معتقد است آرسن ونگر سرمربی این تیم اگر می خواهد آرسنال در اروپا بار دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد ، باید سیاست خود را درباره بازار نقل و انتقالات تغییر دهد .

کمپل: ونگر باید سیاست خود را تغییر دهد
به نظر می رسد توپچی های لندنی این فصل را برای هشتمین سال پیاپی بدون به دست آوردن جامی به پایان خواهند برد. این در حالی است که آرسنال در جام حذفی انگلیس در مقابل تیم رده پایینی بردفورد سیتی و بلکبرن روورز شکست خورد و شکست سه بر یک مقابل بارین مونیخ در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امیدهای آنان را در رقابت های اروپایی به خطر انداخته است.
آرسنال تابستان گذشته روبین فان پرسی را در ازای بیست و چهار میلیون پوند به منچستریونایتد فروخت.
کمپل معتقد است حضور فان پرسی بیست و نه ساله می توانست به آرسنال کمک زیادی کند.
کمپل در گفتگو با روزنامه میرر گفت:« او به سبب عملکرد خود اعتبار و ارزش فراوانی دارد اما ونگر از او چشم پوشی کرد.»
کمپل گفت:« شاید ونگر باید سیاست خود را درباره بازار نقل و انتقالات تغییر دهد. هوادان نیز خواهان همین موضوع هستند. سر الکس فرگوسن می دانست داشتن فان پرسی در موفقیت های آنان چقدر با ارزش است . همین موضوع مبلغ قرارداد فان پرسی را توجیه می کند.»
آرسنال روز یکشنبه مقابل تاتنهام قرار می گیرد. کمپل هشدار داد بازیکنان با تجربه در این بازی باید بسیار هشیار باشند.
او گفت:« شکی نیست که این بازی یک آزمون برای آرسنال است. بازیکنانی همانند لوکاس پودولسکی و سانتی کازورلا باید خود را برای بیست دقیقه نخست بازی آماده کنند زیرا این دقایق بسیار حیاتی است.»
به گزارش پایگاه اینترنتی گل، او همچنین گفت:« گرت بیل در فرم عالی خود قرار دارد و آرسنال باید در این باره هشیار باشد و او را مهار کند. آنها همچنین باید مراقب آرون لنون در کناره زمین باشند. »

دیدگاه‌ها