کد خبر : 1004252 | 26 اسفند 1391 ساعت 10:22 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

میرزایی:امیدوارم نظر کادر فنی را جلب کرده باشم

قهرمان وزن 96 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: در حالی به عنوان قهرمانی این وزن رسیدم که 88 کیلوگرم وزنم بود.

میرزایی:امیدوارم نظر کادر فنی را جلب کرده باشم
جمال میرزایی درباره کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: سطح مسابقات بالا بود و تمام مدعیان با دستور کادرفنی آمده بودند و کشتی‌های خوبی را شاهد بودیم.
به گزارش فارس،وی درمورد اینکه مدت زیادی از او خبری نبود گفت: مدتی آسیب‌دیده بودم و نتوانستم آنطور که باید تمرین کنم. کار سختی دارم، اما دوباره باید جایگاه خودم را در تیم ملی به دست آورم.
دارنده مدال طلای وزن 84 کیلوگرم بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: نظر رسول خادم و کادر فنی تیم ملی کشتی هجومی و رو به جلو است من هم در بیشتر کشتی‌هایم در زمان قانونی کشتی را بردم و اجازه ندادم کار به گوی و قرعه بکشد. امیدوارم نظر کادر فنی را جلب کرده باشم.
میرزایی درباره اینکه آیا قرار است از این به بعد در 96 کیلو کشتی بگیرد عنوان کرد: معلوم نیست؛ باید بعد از مشورت با مربیان ببینم چه تصمیمی به صلاحم است. هنوز وزنم پایین است، روز وزن‌کشی 90 کیلو بودم و در جریان مسابقات به 88 کیلو رسیدم که با همین وزن قهرمان شدم. مشکلی ندارم در هر دو وزن می‌توانم کشتی بگیرم و باید ببینم تیم ملی در چه وزنی به من نیاز دارد. اگر وزنم جواب داد در 96 کیلو کشتی می‌گیرم و گرنه به همان 84 کیلو برمی‌گردم.

دیدگاه‌ها