کد خبر : 1047060 | 28 بهمن 1392 ساعت 00:55 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمام هدفم حضور در مسابقات جهانی است

میرزایی: بدشانسی‌های من تمامی ندارد

کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: متأسفانه بدشانسی‌های من تمامی ندارد و در حالی‌که در شرایط مطلوبی به سر می‌بردم به علت مصدومیت جام تختی را از دست دادم.

میرزایی: بدشانسی‌های من تمامی ندارد
  جمال میرزایی در خصوص مصدومیتش پیش از جام تختی و از دست دادن این رقابت‌ها گفت: متأسفانه در حالی ‌که در شرایط بسیار خوبی از نظر بدنی به سر می‌بردم تنها چند ساعت قبل از وزن‌کشی در حالی‌ که در حال تمرین با حریف قزاق بودم از ناحیه پا دچار مصدومیت شدم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: نسبت به دردی که در روزهای ابتدایی مصدومیت داشتم وضعیت بهتری دارم و امیدوارم هر چه زودتر شرایطم بهتر شود تا بتوانم تمرینات را دوباره از سر بگیرم.
میرزایی افزود: از ناحیه نازک نی پا دچار شکستگی شده‌ام و رباط های قوزک پایم هم کشیده شده است. هنوز پایم در گچ است و نمی‌توانم حرکت کنم. شرایط خوبی برای تمرین کردن ندارم و متأسفانه جام تختی را در عین آمادگی از دست دادم.
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی تصریح کرد: ‌متأسفانه بدشانسی‌های من تمامی ندارد و در حالی‌ که در شرایط مطلوبی به سر می‌بردم به علت مصدومیت جام تختی را از دست دادم. امسال شرایط بسیار خوبی داشتم و در لیگ و قهرمانی کشور تمام رقبا را شکست داده بودم و تنها فرصت رویارویی با رضا یزدانی را نداشتم.
میرزایی ادامه داد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آماده شوم. امیدوارم شانس حضور در قهرمانی آسیا را پیدا کنم هر چند که به نظر می‌رسد نفرات برتر جام تختی به این مسابقات اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: تمام هدفم حضور در مسابقات جهانی است؛ با توجه به اینکه طلای بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارم باید یک مدال جهانی هم بدست آورم تا خودم را برای مسابقات آینده آماده کنم.

دیدگاه‌ها