کد خبر : 1172510 | 23 شهریور 1393 ساعت 11:56 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجید حیدری: صبا را حمایت کنید

استقلال خوزستان موفق شد نخستین پیروزی‌اش در لیگ چهاردهم را مقابل صبای قم به دست آورد و اوضاع خود را در جدول بهبود بخشد.

مجید حیدری: صبا را حمایت کنید
به گزارش "ورزش سه"، مجید حیدری این پیروزی را باعث خارج شدن تیمش از بحران دانست و گفت: بازی پرفشاری بود و هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. در بین دو نیمه وقتی آقای ویسی تغییر تاکتیک داد شرایط مسابقه خیلی بهتر شد و خدا را شکر موفق شدیم بازی را ببریم.

او درباره صحبت‌های بین دو نیمه عبدالله ویسی مبنی بر کناره‌گیری از استقلال خوزستان عنوان کرد: دقیقا آقای ویسی گفتند اگر بازی را نبرید از تیم می‌روم اما از آن جایی که بچه‌ها خیلی آقا عبدالله را دوست دارند به قول خود عمل کردند و موفق شدیم سه امتیاز را بگریم.

مدافع استقلال خوزستان افزود: خوشبختانه با این برد از بحران خارج شدیم و مطمئن باشید باتوجه به روند رو به رشدی که داشتیم تیم ما روز به روز بهتر می‌شود.

مجید حیدری در خصوص نمایش ضعیف تیم سابقش در فصل جدید و این بازی ابراز داشت: نمی‌شود گفت صبا تیم ضعیفی است، چون صبا همیشه تیم خوبی بوده و مربی باتجربه‌ای مثل آقا صمد دارد که اوضاع این تیم را بهتر می‌کند.

وی با اشاره به دوران حضورش در صبا و مشکلات این تیم تصریح کرد: باید بگویم واقعا چیزی به‌ نام آرامش در صبا وجود ندارد و بازیکنان همیشه بادغدغه فکری زندگی می‌کنند چون این تیم اصلا حمایت نمی‌شود. امیدوارم از صبا حمایت کنند تا به دوران خوب خود برگردد.

دیدگاه‌ها