کد خبر : 1251251 | 19 تیر 1394 ساعت 14:27 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

با ذوب آهن قرارداد نداشتم که در لیست مازاد باشم

ایمانی: با فولاد قهرمان لیگ برتر می شوم

هافبک دفاعی فصل گذشته ذوب آهن امیدوار است با فولاد قهرمانی در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

ایمانی: با فولاد قهرمان لیگ برتر می شوم
به گزارش "ورزش سه"، اکبر ایمانی در مورد دلیل پیوستنش به فولاد گفت: فولاد تیمی است که همه آن را می شناسند نه اینکه طرفدار زیادی داشته باشد ولی در بین فوتبالی ها همه آن را دوست دارند. من هم خوشحالم که به خوزستان آمدم چون این شهر هواداران خونگرمی دارد و من می توانم خیلی راحت در اینجا پیشرفت کنم.

او ادامه داد: آقای اسکوچیچ یک مربی فوق العاده با شخصیت است که به جوان ها اعتقاد زیادی دارد. امیدوار هستم با حمایتی که ایشان از جوان ها می کنند، من بتوانم در این تیم پیشرفت کنم.

هافبک جدید فولادخوزستان از آرزوهایش در این تیم می گوید: من به فولاد آمده ام تا بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام بدهم. می خواهم قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم تجربه کنم و انشاالله همین اتفاق هم خواهد افتاد.

ایمانی در پایان در مورد جدایی اش از ذوب آهن هم اینطور توضیح می دهد: ذوب آهن باشگاه خوبی بود ولی فوتبال حرفه ای همین است. بعضی وقت ها تو را می خواهند و بعضی وقت ها هم به تو اعتقادی ندارند. با این حال همه ایران می دانند که اکبر ایمانی بهترین بازی هایش را برای ذوب آهن انجام داد. فقط ناراحتی من از این است که گفتند اکبر ایمانی در لیست مازاد است. من اصلا با باشگاه ذوب آهن قرارداد نداشتم که بخواهم در لیست مازاد باشم.

دیدگاه‌ها