کد خبر : 1251254 | 19 تیر 1394 ساعت 14:39 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

براساس نظر اسکوچیچ یارگیری کردیم

توضیح مدیرفولاد درباره استراتژی نقل و انتقالات

مدیرعامل باشگاه فولاد می گوید براساس استراتژی باشگاه و نیازهای اسکوچیچ در فصل نقل و انتقالات اقدام به یارگیری کردیم.

توضیح مدیرفولاد درباره استراتژی نقل و انتقالات
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در رابطه با عملکرد فولاد در فصل نقل و انتقالات گفت: تمام تلاشمان این بود که براساس نیازهای اسکوچیچ و البته استراتژی باشگاه یارگیری کنیم که تا اکنون این اتفاق به خوبی افتاد. حسین ابراهیمی، حسین مالکی، مهدی دغاغله، محمدرضا خانزاده و اکبر ایمانی 5 بازیکنی بودند که تاکنون جذب تیم شدند و ما یک جای خالی داریم که آن را نیز براساس نظر سرمربی تیم پر خواهیم کرد.

وی در رابطه با محرومیت خانزاده مدافع فصل پیش پرسپولیس گفت: ما از محرومیت ایشان اطلاع داشتیم و می دانستیم که وضعیت او به چه ترتیب است اما با توجه به صحبت سرمربی تیم اقدام به جذب کردیم و البته از کمیته انضباطی نیز تقاضا داریم در محرومیت این بازیکن جوان و ملی پوش تاملی داشته باشند. قصد داریم این درخواستمان را به اطلاعشان برسانیم زیرا وی بابت اشتباهی که مرتکب شده محرومیت کافی داشته است.

مدیرعامل فولادی ها راجع به سیاست یارگیری این تیم ادامه داد: هدف این بود که تیم خوبی بسازیم و اصلا قصد نداشتیم در بازار نقل و انتقالات غرق شویم. اسکوچیچ نشان داده می تواند تیم سازی کند و ما هم قصد داشتیم یک تیم خوب داشته باشیم. بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد دادند اما تصمیم ما این بود که براساس واقعیت ها تیم مان را ببندیم. عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا استراتژی باشگاه مشخص شود.  ما هم شرایط مختلف درک کردیم که با تعامل سرمربی اقدام به یارگیری کردیم.

اژدری زاده در رابطه با بازیکنان سرباز تیمش گفت: در ابتدا بگویم این اصلا حرفه ای نیست که باشگاهی سازندگی کند و باشگاه دیگری سود آن را ببرد. ما و خیلی از باشگاه های دیگر لیگ برتری از مسوولین تصمیم گیرنده تقاضا داریم روی این موضوع تصمیم گیری داشته باشند که سودش به تمام باشگاه ها برسد. ما باید عوامل تشویقی بگذاریم تا باشگاه ها بتوانند سازندگی کنند مثلا هر تیمی اگر مجوز داشت از بازیکنان پایه ای خودش که سرباز می شوند، استفاده کند باشگاه ها تشویق به سازندگی بیشتر می شوند نه اینکه بازیکنی را از پایه ها بزرگ کنید، مطرح کنید و وقتی ستاره شد به عنوان سرباز به یک تیم دیگر برود. به هر حال بازیکنان سرباز فولاد با ما قرارداد دارند و بعد از اتمام خدمت سربازی شان به فولاد برمی گردند.

دیدگاه‌ها