کد خبر : 1252928 | 27 تیر 1394 ساعت 18:02 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

رمضان‌بیگی: حضور دایی ظرفیت تیم را بالا می‌برد

قائم مقام باشگاه صبا گفت: حضور علی دایی در تیم باعث می‌شود که ظرفیت تیم بالا برود.

رمضان‌بیگی: حضور دایی ظرفیت تیم را بالا می‌برد
به گزارش "ورزش سه" از فارس، مجتبی رمضان‌بیگی درخصوص حضور علی دایی در تیم فوتبال صبا اظهار داشت: معتقدم که با حضور دایی در تیم ظرفیت تیم بالاتر خواهد رفت و قطعاً شرایطمان بهتر خواهد شد، زیرا دایی خودش اعتبار دارد. قرار است امروز و فردا وضعیت تیم مشخص شود و بازیکنان مدنظر جذب شوند.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود هاشمی بیک‌زاده، امیرحسین صادقی، عباس‌زاده و رضا حقیقی در لیست علی دایی قرار دارند، تأکید کرد: این بازیکنان در لیست دایی هستند و ما درحال مذاکره هستیم اما هنوز چیزی قطعی نشده و تنها قرارداد حامد لک را که به مدت یک فصل است ثبت کرده‌ایم.

وی درمورد احتمال حضور محمد قاضی و حمید علی‌عسگر خاطرنشان کرد: در مورد حمید علی‌عسگر صحبتی نشده و درخصوص قاضی هم دایی باید تصمیم بگیرد.

قائم‌مقام باشگاه صبا درمورد اینکه آیا تغییر و تحولاتی در مدیریت کلان باشگاه صبا اتفاق خواهد افتاد، آیا قرار است از سوی بخش خصوصی که صبا را خریداری کرده تغییراتی ایجاد شود، گفت: این مسئله را باید استانداری و بخش خصوصی تصمیم بگیرند. به هر حال ما تا زمانی که وظیفه داشته باشیم خدمت خواهیم کرد و هر موقع هم که به ما بگویند بروید، بدون مشکل خواهیم رفت. به هر حال در ورزش و به‌خصوص فوتبال چنین مسائلی اتفاق می‌افتد و امری طبیعی است.

رمضان‌بیگی درخصوص دستیاران دایی تصریح کرد: هم‌اکنون تارتار دستیار اول است و درخصوص سایر نفرات هم قرار است خود علی دایی تصمیم بگیرد.

دیدگاه‌ها