کد خبر : 1262761 | 04 شهریور 1394 ساعت 16:32 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا به نیمار

باشگاه بارسلونا پس از اطلاع نسبت به علاقمندی منچستریونایتد به جذب نیمار، قصد دارد به زودی قرارداد این ستاره برزیلی را تمدید کند.

پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا به نیمار
به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال 2013 با جنجال فراوان و با مبلغی که هنوز به طور دقیق مشخص نشده است از سانتوس به بارسلونا پیوست. او در فصل اول حضورش در بارسا توفیقی کسب نکرد اما فصل گذشته، فصل درخشش و اوجگیری نیمار در جمع آبی و اناری ها بود.

طی چند روز گذشته، رسانه های انگلیسی خبر دادند که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی به ارزش 220 میلیون یورو برای جذب نیمار به بارسلونا ارائه دهد و حتی در هنگام مذاکره بر سر جذب پدرو، گفتگوهایی در این زمینه نیز با بارسایی ها داشته اند.

باشگاه بارسلونا ابتدا در واکنش به این خبر، آن را به شدت تکذیب کرد و عنوان داشت که نیمار تحت هیچ شرایطی فروشی نیست و حالا مارکا ادعا می کند که مدیریت بارسا قصد دارد در آینده ای نزدیک، قرارداد فوق ستاره برزیلی خود را تمدید کند.

طبق همین گزارش، حقوق سالیانه نیمار که در حال حاضر تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد، افزایش خواهد یافت و نزدیک به حقوق دریافتی مسی خواهد شد. مسی هم اکنون 22 میلیون یورو خالص از بارسلونا دریافت می کند. جالب اینجاست که نیمار در واکنش اولیه به این تمدید قرارداد عنوان کرده است که فعلا عجله ای برای این کار ندارد.

دیدگاه‌ها