کد خبر : 1270002 | 03 مهر 1394 ساعت 15:16 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: تراشتگن مقصر باخت به سلتا نبود

بارسا پس از تحمل یک شکست سنگین در زمین سلتا، فردا در نوکمپ باید به مصاف لاس پالماس برود و برای فراموشی آن شکست، به کسب یک برد پرگل برابر میهمان نه چندان قدرتمندش می اندیشد.

انریکه: تراشتگن مقصر باخت به سلتا نبود
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل جاری بر خلاف فصول گذشته، تا بدینجا نتوانسته گل های چندان زیادی در مسابقاتی که برگزار کرده به ثمر برساند که در نوع خود عجیب جلوه می کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری خود در همین رابطه گفت:" در 5 مسابقه ای که در لالیگا به میدان رفته ایم، موقعیت های گل ما بسیار زیاد بوده اما نتوانسته ایم خیلی از آنها را به گل تبدیل کنیم. البته به توانایی هافبک ها و مهاجمانم شک ندارم و به مرور این مشکل حل خواهد شد.
برای ارزیابی تیمم، به تعداد بردها و باخت ها نگاه می کنم و تعداد گل هایی که زده ایم یا خورده ایم، در اولویت بعدی قرار دارند. از نظر من، اشتباهات فردی و تیمی هم تفاوتی با یکدیگر ندارند و من به عنوان مربی، باید هر دوی این مشکلات را در تیممم حل کنم."

انریکه در مورد شکست سنگین در مقابل سلتا گفت:" این شکست محرک خوبی برای بازیکنان من خواهد بود. انگیزه آنها برای جبران بسیار بالاست.مقابل سلتا 17 موقعیت گل خلق کردیم اما در دفاع ضعیف ظاهر شدیم.
دفاع یک تیم تنها متشکل از یک دروازه بان نیست و 4 نفر دیگر مقابل او قرار دارند. همه در این شکست مقصر بودند و اشکال کار تنها در تراشتگن نبود و نباید هنگام ناکامی، تقصیرها را فقط به گردن او انداخت. از این شکست باید درس گرفت.در مقابل بیلبائو(سوپرکاپ) و سلتا، شایسته باخت بودیم و نتایج به دست آمده(4-0 و 4-1)، عادلانه بودند."

انریکه در مورد ادامه روند استراحت دادن به بازیکنان گفت:" این کاری است که باید انجام دهیم. برخی مواقع تاثیر مثبت می گذارد برخی مواقع هم خیر. مثلا اگر در یک مسابقه، به چند بازیکن استراحت بدهم و آن بازی را ببازیم، همه چیز بر سر من خراب می شود. البته من همیشه سعی می کنم تصمیماتی بگیرم که به نفع تیم است."

دیدگاه‌ها