کد خبر : 1272215 | 11 مهر 1394 ساعت 16:15 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی سویا

امری: همه چیز برای شکست بارسلونا مهیاست

تیم های سویا و بارسلونا از ساعت 17.30 در ورزشگاه سانچیش پیسخوان به مصاف هم خواهند رفت.

امری: همه چیز برای شکست بارسلونا مهیاست
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم البته شرایط متفاوتی با هم دارند. سویا که میزبان بازی امروز است، با کسب نتایج ضعیف، در حال حاضر تیم شانزدهم لالیگاست اما بارسلونا پس از شکست در زمین سلتا، با دو پیروزی خوب و روحیه بخش برابر لاس پالماس و لورکوزن، پای به این دیدار خواهد گذاشت.

اونای امری، سرمربی سویا که تاکنون موفق به شکست دادن بارسلونا نشده، در مورد این بازی گفت:" برای این بازی بسیار با انگیزه ایم. می خواهیم با بارسلونا روبرو شده و این تیم را به دردسر بیندازیم. بارسا تیمی بزرگ با بازیکنانی سطح بالاست اما ما هم در ورزشگاه خودمان و با حمایت هوادارانمان، فقط برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد.

بازیکنان کاملا روی این بازی تمرکز کرده و میل به پیروزی در آنها بسیار بالاست.  امروز روز کاملی برای مقابله با بارسلوناست و در سانچیس پیسخوان، همه چیز برای یک روز به یادماندنی و شکست بارسلونا فراهم است."

امری در مورد وضعیت بد سویا در جدول گفت:" در حال حاضر تنها چیزی که ذهنم را به خود مشغول کرده، بازی با بارسلوناست و نه چیز دیگری. کسب یک نتیجه مطلوب می تواند ما را به رقابت ها بازگرداند. به بازیکنانم تاکید کرده ام، هر چه در توان دارند را در زمین بگذارند."

لازم به ذکر است که هر دو تیم از مصدومان پرشماری برخوردارند و بخصوص غیبت مسی و اینیستا در این بازی، می تواند شانس نتیجه گیری سویا را بیشتر از قبل کند.

دیدگاه‌ها