کد خبر : 1275268 | 24 مهر 1394 ساعت 16:39 | 75.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو مارکا

عذرخواهی رسمی گرت بیل از رونالدو

گرت بیل روز گذشته به تمرینات رئال مادرید اضافه شد و در اولین اقدام، با کریستیانو رونالدو در مورد اظهارات جنجالی مدیر برنامه هایش به گفتگو نشست.

عذرخواهی رسمی گرت بیل از رونالدو
به گزارش "ورزش سه"، بیل پس از انجام بازی های ملی و قطعی شدن صعود تیم ملی ولز، از روز گذشته به تمرینات تیم باشگاهیش رئال مادرید اضافه شد و مورد استقبال بازیکنان این تیم نیز قرار گرفت. رئالی ها صعود ولز به دور نهایی یورو 2016 را تبریک گفتند اما گرت بیل برای ملاقات و صحبت خصوصی با کریستیانو رونالدو بی تاب بود.

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های ستاره ولزی، هفته گذشته در مصاحبه ای، به رونالدو کنایه های عجیبی زده بود از جمله اینکه او به دنبال بهترین مدل دنیا شدن است یا سعی دارد بهترین فروشنده لباس های زیر در سطح جهان شود و گرت بیل بر خلاف رونالدو، تنها به فکر فوتبال است.

این مساله، نارضایتی شدید رونالدو و نیز رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید را در پی داشت و حتی بنیتس در تماس تلفنی با گرت بیل، از وی خواست که در مورد گفته های جنجالی بارنت توضیح بدهد.
بیل روز گذشته در مواجهه با رونالدو، از وی بخاطر صحبت های بارنت عذرخواهی کرد و به وی اطمینان داد که گفته های ایجنتش، ارتباطی به وی نداشته و این نظرات شخصی خود بارنت بوده است.

طبق ادعای رادیو مارکا، بیل به رونالدو گفته است که قصد دارد با مدیر برنامه هایش قطع ارتباط کرده و شخص دیگری را به جای وی منصوب کند. بدین ترتیب بیل با هوشمندی، مانع از بروز هرگونه اختلاف بین خود و رونالدو شد که این مساله بی تردید به سود باشگاه رئال مادرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها