کد خبر : 1277167 | 02 آبان 1394 ساعت 18:00 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

مهاجم سابق الجزیره در لیست خرید بارسلونا

ریکاردو اولیورا، مهاجم 35 ساله برزیلی ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی که از 4 ژانویه(14 دی) اغاز خواهد شد به بارسلونا بپیوندد.

مهاجم سابق الجزیره در لیست خرید بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، اولیورا نسبت به بازی در لالیگا بیگانه نیست؛چراکه او سابقه حضور در سه تیم اسپانیایی بتیس، والنسیا و ساراگوسا را در کارنامه دارد. او مدتی نیز برای میلان بازی کرد و بین سال های 2009 تا 2014 نیز برای الجزیره امارات به میدان رفت.

اولیورا که سال های پایانی فوتبال خود را در سانتوس می گذراند، آنقدر در این تیم خوش درخشیده که به تازگی از سوی دونگا به تیم ملی برزیل نیز دعوت شده است. او در بازی اخیر سلسائو مقابل ونزوئلا حتی یک گل نیز به ثمر رساند و برای دو دیدار حساس برابر آرژانتین و پرو نیز در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برزیل حضور دارد.

به ادعای موندو دپورتیوو، اولیورا که مدیر برنامه هایش برادر رونالدینیو است، به مدیران بارسلونا پیشنهاد شده و این باشگاه در حال بررسی شرایط جذب اوست. بارسا که سخت در پی جذب یک مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی است، ممکن است همانند یک دهه پیش که به سراغ هنریک لارسون سوئدی رفت و او را در 35 سالگی از سلتیک خریداری کرد، یک بار دیگر چنین اقدام مشابهی را انجام دهد. آنها از جذب لارسون، خاطرات بسیار خوبی در ذهن دارند.

لازم به ذکر است که ریکاردو اولیورا با پیراهن الجزیره، سابقه بازی با تیم های ایرانی از جمله استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها