کد خبر : 1279258 | 10 آبان 1394 ساعت 14:01 | 465.2K بازدید | 40 دیدگاه

اتهام ارتباط مالی با بازیکنان به سرمربی تیم‌ملی

بیانیه شدیداللحن باشگاه استقلال علیه کی‌روش

باشگاه استقلال در ادامه روزهای پرتنش فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای، جملات روز گذشته سرمربی تیم‌ملی درباره مهدی رحمتی را پاسخ داد.

بیانیه شدیداللحن باشگاه استقلال علیه کی‌روش
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال سرمربی تیم‌ملی را به اظهارات غیرمسوولانه متهم کرده است. حال آنکه کی‌روش تنها اعلام کرده بود به دلیل ترک تیم‌ملی از سوی رحمتی دیگر هرگز او را به جمع ملی‌پوشان بازنخواهد گرداند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

این خود واقعی کی‌روش است

* سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در طول یک هفته ای که پشت سر گذاشته ایم چندین و چند مصاحبه انجام داده و بیانیه های متعدد صادر کرده است، مصاحبه ها و بیانیه هایی که با تندترین الفاظ نگاشته و به زبان آورده شده است. توهین، تحقیر، از بروز عصبانیت گرفته تا خشم، گویا کی روش این روزها بیش از هر زمان دیگری به آن چیزی شبیه شده که خودِ واقعی اوست.

مطالب سخیف درباره رحمتی

*کارلوس کی روش مدتهاست که ارکان مختلف فوتبال ایران را از جمله دبیرکل فدراسیون، بازیکنان و مسئولان ورزش کشور را به تمسخر گرفته و متاسفانه هیچگاه او خودش را ملزم به پاسخگویی ندانسته است. او در آخرین اظهاراتش در مورد کاپیتان استقلال مطالب سخیفی را در ساعاتی از شب و با محتوای عجیب عنوان کرده که باعث تعجب از احوال کی روش و رنجش میلیون ها تن از هواداران استقلال شده است.

حق توهین به هیچ بازیکنی را ندارید آقای کی‌روش

* سرمربی تیم ملی می تواند از نظر فنی و یا سیستم مد نظر خودش بازیکنی را دعوت و یا از بازیکنی چشم پوشی کند اما حق توهین به شخصیت هیچ بازیکنی را ندارد. آیا این همه حاشیه و بیانیه و توهین مستقیم آن هم با چنین ادبیاتی نشان از شخصیت کی روش است؟

شعر بی‌قافیه بعد از درخشش رحمتی

*شاید بتوان گفت کی روش متاسفانه این بار پس از درخشش مهدی رحمتی دیگر بهانه فنی را برای عدم دعوت از او بلاموضوع دیده و در تنگی قافیه گرفتار شده و شعری بی قافیه سروده است و متاسفانه به تخریب شخصیت رحمتی روی آورده است که همین شیوه، تصور قبلی از اصول گرا بودن او را به شدت زیر سوال برده است وحتی کسانی که تا به حال تصوری از اصول کی روش داشتند حالا تا حد زیادی در این موضوع دچار تردید شده اند. در حقیقت کی روش با توهین هایش، خودش و انگیزه هایش را زیر سوال برده و مردود کرده است. به عبارت دیگر شعور اجتماعی و اخلاق انسانی حکم می کند که به عنوان یک مهمان خارجی به ایرانی و فرهنگ ایرانی احترام بگذارد . حضور کی روش در تیم های بزرگ اروپایی نه تنها برای وی شخصیتی ایجاد نکرده بلکه توهم بزرگ آن ، ایشان را احاطه کرده است.

پایت را از گلیمت درازتر کرده‌ای!

* با تمام احترامی که برای جایگاه سرمربی تیم ملی ایران قایلیم اما کی روش پایش را از گلیم خود فراتر گذاشته و لقمه ای بزرگ تر از دهان خود را برداشته است. اکنون زمان آن فرا رسیده که بدانیم رفتارهای عوام فریبانه این فرد مثل به دست گرفتن پرچم ایران و یا درگیری با مربی تیم حریف و یا داور مسابقه همگی زشت و ناپسند بوده و خیلی از ما فقط به خاطر عرق ملی چشمهایمان را به روی واقعیت بستیم .

حرفت را پس بگیر و عذرخواهی کن

* از فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش انتظار می رود اظهارات سخیف سرمربی تیم ملی را تکذیب یا پس گرفته و از باشگاه ، سید مهدی رحمتی و هواداران میلیونی استقلال پوزش بطلبد . در صورت ادامه این گونه صحبت ها و بکاربردن ادبیات ناشایست از سوی سرمربی تیم ملی ، باشگاه استقلال ضمن پاسخگویی و برخورد قانونی با این گونه هتاکی ها ، ملی پوشان خود را در اختیار این گونه شخصیت ها قرار نخواهد داد !

کی‌روش می‌ خواهد از ایران برود؛ فاکتور سوم چیست؟

*اگر چه به نظر می رسد که پشت هیاهوی روزهای اخیر سرمربی تیم ملی تاکتیکی نهفته است که قصد دارد بهانه هایی را برای خروج از تیم ملی ایران فراهم کند . اظهارات کی روش درباره رحمتی آنجا شگفت انگیز است که به نظر می رسد برای انتخاب بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی ، فاکتور سومی هم دخیل است که آن را رحمتی اجرا نکرده است ! (به نظر می‌رسد باشگاه استقلال سرمربی تیم‌ملی را به ارتباطات مالی پشت پرده متهم کرده است)

به مربیان سابق تیم‌ملی هم توهین کردی

* هنگامی که گفته می شود رحمتی شخصیت لازم برای حضور در تیم ملی را ندارد، عملا به ده ها مربی ایرانی که نظر مخالف سرمربی تیم ملی را دارند، توهین شده است. یادمان نمی رود مربیان بزرگ و با شخصیتی مانند علی دایی ، حسین فرکی ، غلامحسین پیروانی و افشین قطبی یا برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی بعنوان سرمربی با سید مهدی رحمتی کار کرده اند و همگان از شخصیت وی به نیکی یاد کرده اند.
در موزامبیک شخصیت چه معنایی دارد؟

* تعریف شخصیت در ایران به اصالت ، نوع رفتار ، برخورد و گفتار انسان است نه مسایل مالی و ... . البته شاید در کشور موزامبیک واژه شخصیت معنای دیگری دارد ؟! امروز از نگاه هواداران میلیونی استقلال ، شایستگی سرمربیگری تیم ملی ایران توسط کارلوس کی روش به دلیل توهین به اسطوره و کاپیتان استقلال مورد تردید واقع شده و از نظر شخصیتی این کی روش است که در حوزه اخلاق و شخصیت و ادبیات مردود شده است .

(این متن در حال حاضر روی سایت باشگاه استقلال قابل مشاهده است.)

1072940

1072941

دیدگاه‌ها