کد خبر : 1279282 | 10 آبان 1394 ساعت 14:57 | 48.2K بازدید | 5 دیدگاه

بیانیه های غیرمسوولانه ادامه دارد

حالا کی‌روش به استقلال پاسخ می‌دهد؟

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای تند علیه سرمربی سابق تیم ملی به جمعی پیوست که آرامش ناپایدار فوتبال ایران را بیشتر به هم می زنند.

حالا کی‌روش به استقلال پاسخ می‌دهد؟
به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال در بیانیه ای مفصل که به بهانه حرف های کارلوس کی روش منتشر شده است، سرمربی تیم ملی مورد اقسام مختلف تهمت و توهین ها قرار گرفته است. اگرچه بیانیه نه چندان مسوولانه کی روش در شب گذشته، پیرامون مهدی رحمتی نیز قابل نقد است اما پاسخ باشگاهی که یکی از پرطرفدارترین های فوتبال ایران است، در قالب یک بیانیه رسمی بیش از حد تند روی است. در این بیانیه از کلماتی استفاده شده که بار حقوقی و معنایی تندی دارند. استفاده از نام کشور موزامبیک برای تحقیر سرمربی تیم ملی، متهم کردن او به دریافت وجوه از بازیکنان (البته به این مساله به صراحت اشاره نشده است)، دادن القابی مثل بی شخصیت، متوهم، هتاک و ... به کی روش چیزی است که پیش از این کمتر سابقه داشته است.

البته این آتشی است که سرمربی تیم ملی از هفته گذشته و با گفت و گوهای تند علیه دبیرکل فدراسیون افروخته و آتشش حالا به اینجا رسیده که ممکن است تیم ملی در بازی آتی مقابل ترکمنستان از حمایت هواداران آبی دوست بهره مند نشود. اینکه فدراسیون فوتبال بی تفاوت در مقابل همه این سروصداها هیچ واکنشی به طرفین درگیری ندارد نکته قابل توجهی است. موضوعی که نشان از ضعف شدید مدیریتی بخصوص در لایه های بالایی مهمترین فدراسیون ورزشی ایران دارد.

بدون شک با روحیه ای که از کی روش سراغ داریم او نیز به پاسخ تند دیگری خواهد پرداخت و این داستان ادامه می یابد مگر آنکه از بالا دستور مطلقی به طرفین درگیر داده شود.

دیدگاه‌ها