کد خبر : 1279285 | 10 آبان 1394 ساعت 15:06 | 85.4K بازدید | 7 دیدگاه

ترابپور:

کی‌روش باید رسما از رحمتی عذر‌خواهی کند

مربی دروازه‌بان‌های باشگاه استقلال از بیانیه‌ای که سرمربی تیم‌ملی علیه دروازه‌بان این تیم منتشر کرده است، حسابی ناراحت است.

کی‌روش باید رسما از رحمتی عذر‌خواهی کند
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کسانی که از نظر رفتاری مورد تایید نیستند جایی در تیم‌ملی ندارند. حسین ترابپور در واکنش به صحبت‌های کی‌روش می‌گوید: به هیچ عنوان قصد دفاع از مهدی رحمتی را ندارم بلکه بحث من صحبت‌ها و رفتار سرمربی تیم‌ملی است. کی‌روش باید بداند که حق توهین به بازیکنان ایران و بخصوص مهدی رحمتی را ندارد.

او ادامه داد: فراموش نکنید که اینجا ایران است. آقای کی‌روش حق نداری دهانت را باز کنی و راجع به بازیکنان ایرانی صحبت کنی چراکه سطح بازیکنان ایرانی بالاتر از خیلی از بازیکنانی هستند که در خارج از کشور بازی می‌کنند. فدراسیون باید در مورد رفتارهای کی‌روش از او توضیح بخواهد. او باید رسما از مهدی رحمتی بابت حرف‌هایی که زده عذرخواهی کند.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره اینکه گفته می‌شود رحمتی به خاطر مشکلات اخلاقی از تیم‌ملی هم کنار مانده است گفت: من سال‌هاست که مربی مهدی رحمتی بوده‌ام و می‌ توانید از تمام بازیکنانی که با او کار کرده‌اند سوال کنید؛ رحمتی بسیار بازیکن با اخلاقی است و حرف من هم اصلا فنی نیست. سرمربی تیم‌ملی حق دارد بازیکن مورد علاقه‌اش را انتخاب کند اما حق توهین ندارد.

دیدگاه‌ها