کد خبر : 1279584 | 11 آبان 1394 ساعت 17:28 | 60.6K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش روز:

1170 دقیقه برای رونالدو، ماشین یا انسان؟

71 روز از شروع رسمی فصل جدید فوتبال در اروپا و اسپانیا می گذرد و در این مدت، شاهد مصدومیت تعداد زیادی از ستارگان بزرگ فوتبال دنیا بوده ایم.

1170 دقیقه برای رونالدو، ماشین یا انسان؟
به گزارش "ورزش سه"، بطور نمونه در رئال مادرید در حالیکه این تیم تنها 13 بازی در فصل جدید انجام داده، 12 بازیکن، مصدومیت های ریز و درشتی نصیبشان شده است؛ با وجود اینکه بنیتس، سرمربی رئال را متخصص دگرگون کردن ترکیب اصلی و استراحت دادن به بازیکنانش می دانند.

بنیتس در لیورپول تا 31 اکتبر 2006، نزدیک به دو سال هرگز یک ترکیب ثابت برای دو هفته متوالی را به میدان نفرستاد. این مساله را در والنسیا، چلسی، اینتر و ناپولی، دیگر تیم های تحت هدایت بنیتس نیز شاهد بوده ایم.

در فصل جاری، تنها کریستیانو رونالدو بوده که در هر 13 دیدار رئال مادرید، 90 دقیقه کامل بازی کرده است. مدت زمان حضور او در میدان تا به امروز 1170 دقیقه بوده و جالب اینکه بر خلاف دیگر هم تیمی هایش، او بدون کوچکترین وقفه و استراحت نیز دچار مصدومیت نشده است.

پس از رونالدو از حیث تعداد دقایق بازی، مارسلو، کیلور ناواس، واران، کروس و مودریچ قرار دارند. بنیتس در نشست های خبری خود هرگونه احتمال استراحت دادن به رونالدو را نفی کرده و گفته است که برای رونالدو، همیشه بازی کردن یک مساله حیاتی است و او تنها بازیکن غیرقابل جانشین در رئال محسوب می شود.

دیدگاه‌ها