کد خبر : 1289921 | 26 آذر 1394 ساعت 18:50 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: امیدوارم مسی و نیمار زودتر برگردند

بارسلونا امروز در شرایطی موفق شد گوانگژوی چین را در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها شکست دهد که نیمار و مسی را در اختیار نداشت.

سوارز: امیدوارم مسی و نیمار زودتر برگردند
به گزارش "ورزش سه"، هر سه گل بارسلونا در بازی امروز را لوئیس سوارز به ثمر رساند تا با این برد به فینال تورنمنت مقابل ریورپلات برسد. بارسلونا هفته گذشته یک روز پیش از بازی مقابل لورکوزن، نیمار را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست داد و شب گذشته نیز مسی به دلیل مشکلات کلیوی نتوانست به بازی گوانگژو برسد.

لوئیس سوارز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما امروز بدون داشتن دو بازیکن مهم خودمان پیروز شدیم و بازی خوبی انجام دادیم. سعی داشتیم اجازه ندهیم بازی از دستمان خارج شود و موفق هم بودیم. من و همه بازیکنان بارسلونا آرزو می کنیم مسی، نیمار و نیز داگلاس به بازی فینال برسند؛ چون بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند."

سوارز در مورد ریورپلات، حریف بارسا در بازی پایانی گفت:" ریور تیم بسیار قدرتمندی است. آنها قهرمان جام لیبرتادورس هستند و در آمریکای جنوبی یکی از بزرگترین تیم ها محسوب می شوند. بدون شک فینال جذاب و زیبایی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم بتوانیم با جام قهرمانی به خانه برگردیم."

دیدگاه‌ها