کد خبر : 1296345 | 23 دی 1394 ساعت 12:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست راه آهن اعلام کرد:

فروزان بازداشت نشد،درتمرین امروزشرکت می‌کند

خبر شوک‌آور روز گذشته مربوط به بازداشت محسن فروزان، دروازه بان فصل گذشته استقلال بود که به دلیل مصاحبه علیه فرهاد کاظمی صورت گرفته بود.

فروزان بازداشت نشد،درتمرین امروزشرکت می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، فروزان که در نیم فصل اول در سیاه جامگان حضور داشت با توجه به مشکلاتش با فرهاد کاظمی ترجیح داد از جمع این تیم جدا شود و در ادامه در راه آهن حضور یافت. در این ارتباط گلر فعلی راه آهن طی گفتگویی اعلام کرده بود علت جدایی اش از سیاه جامگان به فحاشی فرهاد کاظمی به او مربوط می شده، مساله ای که با شکایت سرمربی سیاه جامگان روز گذشته منجر به احضار فروزان شد.

سعید رمضانی، سرپرست راه آهن در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: یک مساله فوتبالی بود که غیرفوتبالی شد و خوشبختانه کاملا حل شده است. یک ناراحتی بین شاگرد و استاد به وجود آمده که در نهایت با صحبت های طرفین موضوع کاملا حل شد و فروزان امروز در تمرین شرکت خواهد کرد.

رمضانی در ادامه در مورد اینکه گفته می شود فروزان روز گذشته بازداشت شده است گفت: اصلا اینطور نبود. طبق قانون ماموران او را احضار کردند و در تمام این مدت من در کنار او حضور داشتم. در پایان بحث های اداری هم ایشان به منزل رفتند و امروز نیز دو طرف حلالیت گرفتند و موضوع فیصله یافت و مشکل فروزان فوتبالی حل شد. دروازه بان ما حتی یک ثانیه هم بازداشت نبود و کاملا حسن نیت بین طرفین برای فیصله دادن به این ماجرا وجود داشت.

سرپرست راه آهن در پایان گفت: ما از دروازه بان تیم مان حمایت می کنیم و او امروز نیز در تمرین حاضر خواهد شد و ماجرای پرونده او و آقای کاظمی به پایان رسیده است و هیچ مشکلی بین طرفین وجود ندارد.

دیدگاه‌ها