کد خبر : 1300052 | 08 بهمن 1394 ساعت 14:17 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: تیم به قهرمانی فکر نمی کند

ویسی می گوید در بازی برابر فولاد مردم نمی دانند طرفدار کدام تیم باشند.

ویسی: تیم به قهرمانی فکر نمی کند
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد:

مردم نمی دانند طرفدار کدام تیم باشند

بازی ما با فولاد بازی‌ای است که مردم خوزستان نمی‌دانند طرفدار کدام تیم باشند و برنده هم هر تیمی باشد، مشخص نیست مردم خوزستان خوشحال شوند یا ناراحت. در کل این بازی یک بام و دو هواست.هر دو تیم تلاش می‌کنند که برنده این بازی باشند تا وضعیت‌شان بهتر شود. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به سه امتیاز برسیم. البته هر دو تیم برای رسیدن به سه امتیاز تلاش تساوی در این دیدار برای فولاد خوب نیست ولی می‌تواند ما را در بالای جدول نگه دارد.

زبیدی را از دست دادیم

وقتی بازی‌ها تعطیل می‌شود هیچ تضمینی برای بازی بعد از تعطیلات نیست ولی تمام تلاش ما این است که خوب باشیم. تعطیلات آسیب می‌رساند اما ما تلاش‌مان را کرده‌ایم که آماده شویم. تقریبا از آمادگی بازیکنانم راضی هستم هرچند که در این تعطیلات مهدی زبیدی را به دلیل پارگی رباط از دست دادیم، برای مهدی زبیدی جانشین داریم. در حال حاضر روح‌الله سیف‌اللهی همراه تیم است و همچنین امید سینگ که در نیم فصل به ما اضافه شد را در اختیار داریم.

فیلیپ کمی اضافه وزن دارد

فیلیپ بازیکنی است که پاسپورت آسیایی دارد و در باشگاه‌های برزیل هم بازی کرده است. فیلم بازی او را دیده‌ام و در مورد او از مربیان خارجی بدنساز و دروازه‌بان تیم نیز تحقیق کرده‌ام و در کل بازیکن خوبی است و می‌تواند به تیم کمک کند. البته کمی اضافه وزن دارد که تا حدودی این مشکل رفع شده است اما آماده بازی نیست. در بازی فردا شاید در بازی باشد اما از ابتدا خیر. در بازی فردا حکیم نصاری را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

باز بازی نمی کنیم

به این بازی باید محتاطانه‌تر نگاه کنیم. یک امتیاز هم می‌تواند ما را در رده دوم جدول نگه دارد. به هر حال اگر 4 امتیاز از دو بازی رفت و برگشت به دست آوریم بسیار خوب است. ما در بازی فردا برای سه امتیاز بازی می‌کنیم اما به صورت باز بازی نمی‌کنیم.

تیم به قهرمانی فکر نمی کند

هنوز تیم به قهرمانی فکر نمی‌کند و زود است که این گونه فکر کنیم. در سه چهار بازی آینده مشخص می‌شود کدام تیم‌ها برای قهرمانی یا آسیایی شدن بازی می‌کنند.امید را از سال گذشته می‌خواستیم ولی شرایطش طوری بود که نتوانستیم او را جذب کنیم اما امسال توانستیم یک جوان خوزستانی دیگر را به خدمت

افشین هم مصدوم است هم سرباز

شرایط خدمت او برای آمدن به تیم ما مهیا نشد اما هر کاری از دستمان بربیاید برای آرش افشین انجام می‌دهیم و اگر شرایط او مهیا شود، می‌تواند به ما کمک کند. در حال حاضر افشین هم مصدوم است و هم سرباز.

دیدگاه‌ها