کد خبر : 1307804 | 10 اسفند 1394 ساعت 18:11 | 23.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیام‌های تسلیت به مناسب درگذشت دارستانی

اهالی فوتبال بار دیگر در شوک درگذشت یکی دیگر از مربیان به سر می برد؛ اکبر دارستانی مربی کنونی تیم نفت تهران.

پیام‌های تسلیت به مناسب درگذشت دارستانی
به گزارش"ورزش سه"، اکبر دارستانی امروز درگذشت و به همین مناسبت اهالی فوتبال برای ابراز همدردی با خانواده او و جامعه ورزش تسلیت خود را اعلام کردند.

سازمان لیگ

درگذشت علی اکبردارستانی از مربیان با اخلاق و باسابقه فوتبال کشور به جامعه ورزش بویژه خانواده بزرگ فوتبال و مدیران ،کادر فنی و بازیکنان باشگاه نفت تهران را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

مهدی تاج

خبر درگذشت  علی اکبر دارستانی  مربی با اخلاق  باشگاه نفت تهران بار دیگر جامعه فوتبال را در غم واندوه فرو برد. این ضایعه  بزرگ را به خانواده فوتبال، مدیران ،کادر فنی و بازیکنان باشگاه نفت و خانوده محترم وی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات را خواستار و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل راخواهانیم.

باشگاه نفت تهران

عصر دوشنبه یکی از تلخ‌ترین روزهای باشگاه و تیم نفت تهران بود. سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم نفت تهران هیچگاه باور نمی‌کردند مربی صبور، زحمتکش و دلسوز نفتی‌ها برای آماده‌سازی شاگردانش برای آخرین بار پا به زمین چمن بگذارد. مربی فقید نفتی‌ها دچار حمله قلبی شد و در بیمارستان در مقابل دیدگان همکاران و برخی از شاگردانش جان به جان آفرین تسلیم کرد. اتفاقی که هنوز هم کسی آن را باور نمی‌کند و همه به دنبال بهبودی و بازکشت اکبر آقا به تمرینات نفت هستند.بدون شک تحمل چنین داغی بیش از همکاران،‌دوستان و شاگردان آن مرحوم برای خانواده اکبرآقای دارستانی که مثل همیشه منتظر بازگشت او از تمرین به خانه بودند سخت و طاقت فرساست.

مدیرکل ورزش وزارت نفت، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و کارکنان باشگاه نفت تهران که همچنان در شوک از دست دادن اکبرآقای دوست داشتنی تیم نفت هستند مراتب تسلیت خود را به خانواده آن زنده یاد، جامعه ورزش و به ویژه فوتبال تسلیت گفته و از خداوند منان برای خانواده آن زنده یاد تقاضای صبر و آمرزش و مغفرت روح آن زنده یاد را دارند.

یاد علی اکبر دارستانی دوست داشتنی همیشه در قلب و ذهن ما باقی خواهد ماند.

محمد نوری

درگذشت مردبااخلاق ورزش را به خانواده اش و جامعه ورزش تسلیت می گویم و برای خانواده ان مرحوم آرزوی صبر دارم.

علیرضا حقیقی

باردیگر شنیدن خبر درگذشت یکی از افراد خانواده ورزش مارا دچار تالم کرد، این ضایعه را به خانواده ان مرحوم و جامعه فوتبال ایران تسلیت می گویم.

ساسان انصاری

اکبر دارستانی  دو فصل مربی من در فولاد بوده است و ایشان یکی از بهترین مربیانی بود که فوتبال ایران از دست داد، من از ایشان زیاد آموخته ام و از زمانی که این خبر را شنیده ام در شوک هستم. برای بازماندگان آن مرحوم صبر خواهانم.

کریم انصاری فرد

یکی دیگر از خوش نام های فوتبال ایران در روزهای آخر سال 94 مارا تنها گذاشت و جامعه ورزش را در سوگ فرو برد. درگذشت علی اکبر دارستانی را که خدمات زیادی به جامعه ورزش کرده را به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و آرزوی علو درجات برای آن مرحوم دارم.

جواد نکونام

از شنیدن خبر درگذشت آقای دارستانی مربی با اخلاق و کاربلد تیم نفت تهران هنوز در شوک هستم و این ضایعه را به جامعه بزرگ فوتبال ایران و همچنین خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و برای بازماندگان آن مرحوم صبر مسئلت دارم.

مجموعه وزارت نفت و باشگاه نفت

عصر دوشنبه یکی از تلخ ترین روزهای باشگاه و تیم نفت تهران بود. سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم نفت تهران هیچگاه باور نمی‌کردند مربی صبور، زحمتکش و دلسوز نفتی‌ها برای آماده‌سازی شاگردانش برای آخرین بار پا به زمین چمن بگذارد.

مربی فقید نفتی‌ها دچار حمله قلبی شد و در بیمارستان در مقابل دیدگان همکاران و برخی از شاگردانش جان به جان آفرین تسلیم کرد. اتفاقی که هنوز هم کسی آن را باور نمی‌کند و همه به دنبال بهبودی و بازکشت اکبرآقا به تمرینات نفت هستند.

بدون شک تحمل چنین داغی بیش از همکاران،‌دوستان و شاگردان آن مرحوم برای خانواده اکبرآقای دارستانی که مثل همیشه منتظر بازگشت او از تمرین به خانه بودند سخت و طاقت فرساست.

مدیرکل ورزش وزارت نفت، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و کارکنان باشگاه نفت تهران
که همچنان در شوک از دست دادن اکبرآقای دوست داشتنی تیم نفت هستند مراتب تسلیت خود را به خانواده آن زنده یاد، جامعه ورزش و بویژه فوتبال تسلیت گفته و از خداوند منان برای خانواده آن زنده یاد تقاضای صبر و آمرزش و مغفرت روح آن زنده یاد را دارد.

یاد علی اکبر دارستانی دوست داشتنی همیشه در قلب و ذهن ما باقی خواهند ماند.

باشگاه سیاه جامگان مشهد

علی اکبر دارستانی مربی بدنساز نفت تهران که در جریان تمرین نفت دچار سکته قلبی شده بود دارفانی را وداع گفت. باشگاه سیاه جامگان ابومسلم این ضایعه را به خانواده وی و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید.

باشگاه استقلال خوزستان

باشگاه استقلال خوزستان مراتب همدردی خود با باشگاه نفت تهران و همچنین خانواده مربی بااخلاق اکبر دارستانی را اعلام می کند و برای خانواده آن مرحوم از خداوند متعال صبر خواهان است.

باشگاه فولاد خوزستان

متاسفانه باخبر شدیم که مربی بدنساز تیم نفت تهران که سابقه 2 فصل همکاری با باشگاه فولاد خوزستان را در کارنامه خود داشت، عصر امروز به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

مرحوم دارستانی در زمان سرمربیگری حسین فرکی در فولاد خوزستان همراه با دکتر احمد خداداد، کورش بختیاری زاده، نعیم سعداوی و حمید سجادی کادر فنی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان را تشکیل می دادند.

بسیاری از کارشناسان فوتبال کشورمان، یکی از دلایل قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم و حضور قدرتمند این تیم در لیگ آسیا را مرهون آمادگی جسمانی بازیکنان و تلاشهای وی می دانستند.

گفتنی است، در جریان تمرین امروز نفتی‌ها یک اتفاق تلخ افتاد و علی اکبر دارستانی، مربی بدنساز این تیم، در حالی که مشغول گرم کردن و آماده سازی بازیکنان بود، از ناحیه سینه دچار سوزش شد که بلافاصله وی را به بیرون زمین منتقل کرده و با اورژانس تماس گرفتند که پس از حدود 10 دقیقه آمبولانس در محل تمرین تیم نفت حضور پیدا کرد و وی را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند اما تلاش پزشکان برای زنده ماندن وی بی اثر ماند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به نوبه خود درگذشت این چهره فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش، اعضای باشگاه نفت نهران و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای بازماندگانش صبر و سلامتی از خداوند منان مسئلت دارد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

مجید صالح

خبر درگذشت آقای دارابیان من را بسیار ناراحت کرد، ایشان مربی من در تیم های پیکان و سایپا بوده است. امیدوارم روح ایشان قرین رحمت شود و برای بازماندگان ان مرحوم آرزوی صبر دارم.

مهرداد خانبان

مهرداد خانبان، آنالیزور تیم ملی هم نسبت به درگذشت اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم نفت تهران از خود واکنش نشان داد. او گفت: او یکی از مربیان خوب و با اخلاق فوتبال کشور بود که با هم سابقه همکاری داشتیم. درگذشت دارستانی برایم قابل باور نیست. برایش از درگاه خداوند منان برایش طلب آمرزش می کنم و خدا به تک تک اعضای خانواده اش صبر اعطا کند.

دیدگاه‌ها