کد خبر : 1308910 | 15 اسفند 1394 ساعت 12:38 | 22.1K بازدید | 10 دیدگاه

مناجاتی: 30 درصد ورزشگاه برای ما کافی نیست

نیمی از خودمان باشیم، پرسپولیس را می‌بریم

مدیرفنی تراکتورسازی می‌گوید اگر تیمش بتواند نیمی از توانایی‌هایش را مقابل پرسپولیس به معرض نمایش بگذارد، می‌تواند سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

نیمی از خودمان باشیم، پرسپولیس را می‌بریم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با ایسنا  درباره آخرین شرایط تراکتورسازی پیش از مصاف با پرسپولیس گفت: تمرینات مرتبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به پیروزی‌های اخیرمان به لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. تراکتورسازی در حال حاضر در روند صعودی قرار گرفته و به لحاظ بدنی و فنی در موقعیت خوبی قرار دارد.

وی درباره پرسپولیس و ارزیابی‌اش از این تیم بیان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوب و به اصطلاح تیم جوان و با تجربه‌ای است. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند و با توجه به حمایت هواداران و داشتن مربیان و بازیکنان خوب، کار برابر آنها سختی خاص خودش را دارد. یک دوره‌ای تیم پاس هم همین گونه بود ولی متاسفانه این تیم را نابود کردند و افتخارات این تیم را هم از بین بردند.

مدیرفنی تراکتورسازی در ادامه با اشاره به توان تیمش برای شکست پرسپولیس اضافه کرد: ما مصمم به شکست پرسپولیس هستیم و می‌دانیم این تیم بسیار قدرتمند است و در فاز تهاجمی توان بالایی دارد. ما باید با دوندگی بالا برابر آنها ظاهر شویم و فکر می‌کنم اگر 50 درصد خودمان باشیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

مناجاتی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا اختصاص 30 درصد از ورزشگاه آزادی به هواداران تیمش کافی است، بیان کرد: دادن 30 درصد به تراکتورسازی قطعا کافی نیست ولی باید به قوانین هم توجه داشت و بر اساس آن عمل کرد. در اینکه تیم تراکتورسازی و هوادارانش توانایی پر کردن کل استادیوم را دارند هیچ شکی نیست ولی هوادارانمان با همین 30 درصد هم فکر می‌کنم بتوانند روز سختی برای پرسپولیس رقم بزنند.



دیدگاه‌ها