کد خبر : 1316544 | 23 فروردين 1395 ساعت 12:36 | 35.5K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن مقابل باید من را مهار کند، نه من!

مسلمان: امیدوارم روز خوب رحمتی نباشد

هافبک پرسپولیس امیدوار است مهدی رحمتی در دربی روز خوبی نداشته باشد

مسلمان: امیدوارم روز خوب رحمتی نباشد
به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان در نشست خبری که ظهر امروز در باشگاه پرسپولیس برگزار شد قهرمانی تیمش در پایان فصل را با وضعیت فعلی جدول لیگ قابل پیش‌بینی دانست.

بازی ملوان به جنگ تبدیل شد

پیروزی در دیدار مقابل ملوان برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت که اگر به آن نمی‌رسیدیم نمی‌توانستیم فاصله‌مان را با صدر جدول کم کنیم. بازی سختی با توجه به جو مسابقه و شرایط زمین در انزلی داشتیم؛ در ابتدای مسابقه وضعیت خوبی داشتیم ولی به مرور زمان بازی شبیه جنگ شد ولی به هر حال خوشحال هستیم که موفق شدیم در دقایق پایانی گل بزنیم و به 3 امتیاز برسیم.

3 امتیاز دربی را می‌خواهیم

قطعا شرایط دربی متفاوت از سایر مسابقات لیگ است که در آن سعی داریم ابتدا گل نخوریم چون در تمام مسابقات لیگ گل زدیم و اگر بتوانیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم می‌توانیم گل بزنیم و پیروز شویم و هواداران بدانند فقط به 3 امتیاز دربی فکر می‌کنیم.

کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس به صدر برسد

همه تیم برای رسیدن به موفقیت سعی دارند و تمام‌شان از دروازه‌بان تا خط حمله برای پیروزی می‌جنگند و مثمر ثمر کار می‌کنند و مقابل استقلال هم تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را ارائه کنیم. در هفته‌های ابتدایی لیگ کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس اینگونه امتیاز بگیرد ولی حالا با صدر جدول یک امتیاز فاصله داریم. 16 - 15 امتیاز با تیم اول لیگ اختلاف داشتیم ولی حالا با یک پیروزی و تساوی استقلال خوزستان می‌توانیم صدرنشین شویم. همه این نتایج با تلاش بازیکنان و مجموعه تیم رقم خورده است. وضعیت جدول طوری است که امید زیادی به قهرمانی داریم و ان‌شاالله در پایان لیگ جایگاه اول را داشته باشیم.

امیدوارم روز خوب رحمتی نباشد

دربی قابل پیش‌بینی نیست ولی آرزو می‌کنم و سعی دارم پرسپولیس این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و 3 امتیاز مهم را بگیرد. امیدوارم شرایط تیم بهتر از بازی رفت باشد و همچنین روز خوب رحمتی رقم نخورد و بتوانیم به پیروزی برسیم.

من هجومی هستم و ابراهیمی دفاعی

بازیکن مقابلم باید من را مهار کند چون من جزء نفرات هجومی پرسپولیس هستم و در حملات تیمم حضور دارم پس بازیکن حریف و مقابلم باید برای مهار من سعی داشته باشد. امید ابراهیمی هافبک کامل و بسیار خوبی است ولی  او وظایف تدافعی دارد و من بازیکن هجومی هستم.

دیدگاه‌ها