کد خبر : 1316910 | 24 فروردين 1395 ساعت 16:22 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری: بهترینیم اما گروهمان ساده نیست

رشید مظاهری می گوید عربستان، امارات و ژاپن باید خوشحال باشند که در گروه تیم ملی ایران نیستند.

مظاهری: بهترینیم اما گروهمان ساده نیست
به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری گلر ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان درباره همگروهی تیم ملی ایران با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، قطر، چین و سوریه گفت: ما قدرت اصلی آسیا هستیم و در سید یک قرار گرفتیم، تیم هایی که به این مرحله آمده اند همه خوب های آسیا هستند اما ما بهترین هسیتم و این گروه نمی تواند برای ما دردسر ساز شود البته ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم، به نظر من ما می توانیم با این گروه و شناختی که از تیم ملی خودمان دارم راهی جام جهانی شویم.

وی در مورد هم گروه نشدن تیم ملی با تیم های عربستان، ژاپن و امارات گفت: ان تیم ها باید خوشحال باشند که در گروه ما قرار نگرفتند چرا که برای بردن تمام بازی ها به میدان خواهیم رفت تا به عنوان سرگروه به جام جهانی برویم. تیم ملی تغییر نسل خوبی داده است و با درایت کادرفنی و آقای کی روش و غیرت بچه ها شادی را به مردم ایران هدیه خواهیم کرد.

 دروازه بان تیم ملی در ادامه درباره وضعیت ذوب آهن گفت: ما در آسیا وضعیت بسیار خوبی داریم و مطمئن باشید به مرحله بعد خواهیم رفتف در جام حذفی فینالیست شده ایم و می خواهیم قهرمان شویم، در لیگ برتر نیز هنوز انگیزه مان را از دست نداده ایم و تا آخر برای قهرمانی خواهیم جنگید.

رشیدمظاهری در انتها نیز گفت: البته تیم ذوب آهن علاوه بر داشتن بازیکنان عالی، کادرفنی فوق العاده و مدیریت با درایت هیچگاه دچار حاشیه و مشکل نمی شود و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم

دیدگاه‌ها