کد خبر : 1319434 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 16:25 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ذوب آهن در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا

پهلوان پنجمین بازیکن برتر هفته از دید afc (عکس)

درخشش در بازی برابر النصر باعث شد تا ستاره جوان ذوبی ها در بین بهترین های هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

پهلوان پنجمین بازیکن برتر هفته از دید afc (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان در جدال حساس ذوب آهن با النصر عربستان ستاره اصفهانی ها بود تا با دو گلی که وارد دروازه حریف کرد مرد اول تیمش در ورزشگاه سلطان قابوس نام بگیرد.عملکردی که از چشمان کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا دور نماند و علاوه بر معرفی او به عنوان بهترین بازیکن زمین باعث شد تا این بازیکن در بین بهترین های هفته این رقابت ها نیز جای بگیرد.

1103799

بنا بر اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکن شماره 15 ذوب آهن با دو گلی که در مصاف با النصر عربستان به ثمررساند با دریافت نمره 8.2 در جایگاه پنجمین بازیکن برتر هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت تا در تیم منتخب هفته هم حضور داشته باشد. احسان در این فهرست بعد از اسلام حسین مهاجم الاهلی عربستان با نمره 8.6 ، وو ژی از جیانگسو چین با 8.3،عبدالرحمان الغمدی از الاتحاد عربستان با 8.3 و جو مهاجم برزیلی جیانگسو چین با 8.3 در این جایگاه ایستاد.

1103800

پیش بینی می شد در تیم منتخب این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازیکنی همچون آلویس نانگ از تراکتورسازی هم با زدن یک گل و دادن یک پاس گل شانس داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد تا احسان پهلوان تنها بازیکنی از بین تیم های ایرانی باشد که بیشتر نمره را به خود اختصاص داده و در بین بهترین های هفته لیگ قهرمانان آسیا جای بگیرد.

دیدگاه‌ها