کد خبر : 1320777 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 10:58 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

شب تلخ پورعلی‌گنجی در ورزشگاه جاسم بن حمد

گل مرتضی با پاس ژاوی پرپر شد (گزارش تصویری)

در دومین بازی از نیمه نهایی جام حذفی قطر السد در خانه خود به الجیش باخت تا از رسیدن به فینال دومین جام معتبر این کشور باز بماند.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی برای السدی ها رخ داد که مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی هر چقدر تلاش کرد تا مانع این شکست شود راه به جایی نبرد تا گل دقایق پایانی این بازیکن که روی ارسال دقیق ژاوی هرناندز به ثمررسید هم پرپر شود.

پورعلی گنجی در این بازی به قدری خوب و موثر بازی کرد که بیشتر روزنامه های امروز دوحه در تحلیل های بعد از بازی خود بیشترین نمره را به این مدافع ایرانی دادند و او را بهترین بازیکن السد نامیدند حتی بالاتر از ژاوی هرناندز که پایه گذار هر دو گل تیمش بود. مرتضی که گلش را رد دقیقه 88 با ضربه سر وارد دروازه الجیش کرد از روزنامه الرایه دوحه 7 از 10 گرفت که بالاترین نمره بین بازیکنان السد بود.

حتی این روزنامه معتبر و پرتیراژ تصویر افسوس های پورعلی گنجی را را نیز روی جلد برد و نوشت:« آرزوهای السد برای رسیدن به یک جام دیگر بر باد رفت تا اعضای این تیم در پایانب ازی نای بلند شدن از روی زمین را نداشته باشند». به این ترتیب السد که در لیگ ستارگان قطر هم در رده سوم ایستاد باید برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا از مرحله دشوار پلی آف بگذرد مگر این که در آخرین جام معتبر قطر یعنی امیرکاپ به قهرمانی برسد که کار دشواری به نظر می رسد.

مرتضی پورعلی گنجی که قرارداد مشروطی با السدی ها دارد با این عملکردی که در نیمه نهایی جام حذفی از خود نشان داد به احتمال فراوان قراردادش برای یکسال دیگر با باشگاه متمول السد تمدید خواهد شد مگر این که خود این بازیکن تمایلی به ماندن در حاشیه خلیج فارس نداشته و راهی فوتبال اروپا شود.

1105356

1105353

1105354

1105355

1105357

دیدگاه‌ها