کد خبر : 1342333 | 30 تیر 1395 ساعت 10:38 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

شب بد پورقاز در نصف جهان

مدافع ملی پوش که با سرو صدای فراوان به قهرمان لیگ پیوست در اولین بازی رسمی برای خوزستانی ها نقش یار دوازدهم حریف را بازی کرد.

شب بد پورقاز در نصف جهان

به گزارش "ورزش سه"، عزت پورقاز مدافع فصل گذشته ملوان که به عنوان جانشین موسی کولیبالی به جمع بازیکنان استقلال خوزستان پیوست در سوپرجام چنان نمایش ضعیفی از خود ارائه داد که بسیاری او را یار دوازدهم ذوب آهنی ها دانستند تا مدافع استقلال خوزستان!


پورقاز که کم پیش آمده بود چنین عملکرد ضعیفی از خود نشان بدهد در نیمه دوم بازی با ذوب آهن یک تنه باعث و بانی از دست رفتن برتری 2-0 تیمش شد چون روی گل اول ذوب آهنی اشتباه فاحش او در از دست دادن توپ عامل اصلی باز شدن قفل دروازه مهمان خوزستانی بود ضمن این همین مدافع ملی پوش با دادن یک پنالتی خنده دار در وقت های اضافه هنرنمایی خود را تکمیل کرد تا از همین حالا نگرانی طرفداران قهرمان لیگ از بابت خالی بودن جای کولیبالی اوج بگیرد.


پورقاز در صحنه پنالتی که به اصفهانی ها هدیه داد در یک لحظه به یاد گلری در تیم ملی مقابل گوام افتاد و در داخل محوطه جریمه با دست توپ را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و زمینه برتری ذوب آهن فراهم شود. با این عملکرد به نظر می رسد پورقاز تا جا افتادن در ترکیب خوزستانی ها هنوز کار زیادی دارد.

دیدگاه‌ها