کد خبر : 1345465 | 10 مرداد 1395 ساعت 23:08 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه ما انسانیم ، این درست نیست

خرمگاه: بازی به بازی بهتر می شویم

سرمربی استقلال بار دیگر در نشست خبری اهواز حضور نیافت و دستیارش را راهی کنفرانس خبری برابر خبرنگاران کرد.

خرمگاه: بازی به بازی بهتر می شویم

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه دستیار علی منصوریان در ابتدا درباره دلیل عدم حضور سرمربی آبی‌ها در نشست گفت: همه شما در ورزشگاه حضور داشتید  و اگر بی‌حرمتی‌هایی که به منصوریان می‌شد به هر کدام از شماها می‌شد مشخص نیست چه واکنشی نشان می‌دادید.


وی ادامه داد: ایشان با نیامدنشان اعتراضشان را به بی‌احترامی‌هایی که در استادیوم شد را نشان داد. آیا این صحبت‌ها در محیط ورزشی درست است؟ شاید منصوریان در گذشته حرفی زده باشد اما بارها درباره آن توضیح داده. اکنون در یک محیط ورزشی قرار داریم و این صحبت‌ها و توهین‌ها درست نیست. آقای منصوریان و ما استقلالی‌ها خوزستان را خانه خودمان می‌دانیم. آیا می‌پذیرید یک مربی خوزستانی به شهرتان بیاید اینگونه مورد هجمه و توهین قرار گیرد؟


ما همه‌مان انسان هستیم و این مسائل قابل قبول نیست
وی در مورد شکست مقابل استقلال‌خوزستان گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق اول چند فرصت نیز داشتیم. می‌دانستیم با پیش رفتن بازی شرایط برایمان سخت‌تر خواهد شد. بعد از گلی که دریافت کردیم خیلی زود به بازی برگشتیم اما نتوانستیم در فاز نهایی ناکام بودیم و 3 امتیاز را نگرفتیم. از نوع و شرایط بازی راضی هستیم و امیدوار به بازی‌های آینده هستیم. بازیکنان خواسته‌ها را تا جایی که بود انجام دادند و فقط در فاز نهایی ناموفق بودند.

 

دستیار علیرضا منصوریان در مورد شرایط تیمش گفت: ما از شرایط بازیکنان و پتانسیلی که داریم راضی هستیم و اعتماد کامل به همه آنها داریم.


خرمگاه ادامه داد: ما نسبت به بازی اول شرایط بهتری داشتیم اما با توجه به شرایط هوایی نتوانستیم به نتیجه برسیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد و به صددرصد آمادگی خواهیم رسید.


وی در مورد شرایط دفاعی تیمش گفت: دفاع میانی ما نسبت به بازی گذشته بهتر شده بود و این امیدواری وجود دارد در بازی های بعدی نیز بهتر از قبل عمل کنند.

 

دیدگاه‌ها