کد خبر : 1348383 | 20 مرداد 1395 ساعت 11:58 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژرار هولیه:منچستر یونایتد کارخانه است،نه باشگاه!

ژرار هولیه، سرمربی سابق و فرانسوی لیورپول نسبت به قیمت بالای انتقال پوگبا به منچستر هشدار داد و تاکید کرد که حالا این تیم بیشتر شبیه یک کارخانه تجاری است تا یک باشگاه فوتبال.

ژرار هولیه:منچستر یونایتد کارخانه است،نه باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"،؛ چندی پیش پل پوگبا با پیوستن به منچستر، رکورد گرانترین انتقال تاریخ فوتبال را به نام خود کرد.

 

هولیه گفت: "این ارقام ممکن است برای خود بازیکن نیز ایجاد مشکل کند زیرا هر بازیکنی نمی تواند از نظر شخصیتی زیر بار فشار این رقم دوام بیاورد. در این شرایط، نقش مربیان بسیار برجسته خواهد بود".

 

هولیه معتقد است که به خاطر این ارقام شگفت انگیز، بازی و اشتباهات پوگبا بیش از همبازیانش دیده خواهد شد و این موضوع کاملا به ضرر اوست.

 

 

1123223

 

هولیه گفت: "قرار نیست هر هفته بازیکنی را ببینید که 100 میلیون یورو قیمت دارد و به اندازه ارزش مالی خودش بازی کند. در این حالت شما واقعیت پوگبا را خواهید دید. معتقدم که نقش باشگاه و ارکان فنی در این مورد بسیار تاثیرگذار و پررنگ است".

 

هولیه همچنین با اشاره به بودجه کلان منچستر در فصول گذشته برای جذب بازیکن، این تیم را به یک کارخانه و بنگاه اقتصادی تشبیه کرد.

 

"زمانی که پوگبا منچستر را ترک کرد، ستاره ای مانند اسکولز در میانه میدان جولان می داد و حالا پوگبا باید جای خالی او را پر کند. وی در یوونتوس عملکرد موفقی داشت اما زمانیکه شما ادعا می کنید جایزه توپ طلای جهان را می خواهید، باید پتانسیلی در خور آن از خود بروز بدهید".

دیدگاه‌ها