کد خبر : 1351986 | 31 مرداد 1395 ساعت 14:13 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهماندوست: بیگی احساس گناه می‌کرد

با این‌که پس از باخت مهدی خدابخشی به میلاد بیگی هر ٢ ورزشکار و هر ٢ مربی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند اما حمله تند رئیس فدراسیون تکواندو ما را بر این داشت که به سراغ رضا مهماندوست برویم.

مهماندوست: بیگی احساس گناه می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ایرانی تیم‌ملی جمهوری آذربایجان که هم اکنون در برزیل حضور دارد، خیلی علاقه نداشت پاسخ اتهامات پولادگر را در این شرایط بدهد اما درباره اتفاقات روز جمعه روی شیاپچانگ ریو به «شهروند» می‌گوید: «من در شرایطی کارم را در خارج از کشور ادامه می‌دهم که چند‌سال قبل به دلایلی که همه می‌دانند از تیم‌ملی ایران کنار گذاشته شدم. می‌دانستیم که ممکن است این ٢ نفر در المپیک روبه‌رو شوند اما من اصلا دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. با این حال در طول سال‌های اخیر برای میلاد بیگی زحماتی کشیده بودم و او هم کاملا آماده بود. وظیفه‌ام بود که در رقابت بیگی و خدابخشی شاگرد خودم را هدایت کنم اما از باخت نماینده خیلی ناراحت شدم.»

 

وی همچنین می‌افزاید: «بعد از این مسابقه میلاد بیگی دایما گریه می‌کرد و از نظر روحی به هم ریخته بود. او بلافاصله با محمد لوتالو از انگلیس مسابقه داشت اما وضع جالبی را سپری نمی‌کرد. انگار خودش را گناهکار می‌دانست و متاسفانه به همین دلیل خیلی مفت باخت. بیگی این نماینده انگلیسی را در یک‌سال اخیر چند بار شکست داده بود. بعد از این مسابقه با او صحبت‌های زیادی کردم و توانست برنز بگیرد. با این حال حقش مدال طلا بود و با احساساتی شدنش مرا اذیت کرد.» مهماندوست در پایان در واکنش به اظهارات پولادگر خاطرنشان می‌کند: «به زودی در بیانیه‌ای پاسخ این صحبت‌ها را می‌دهم اما فعلا در فضای المپیک چنین قصدی ندارم.»

دیدگاه‌ها