کد خبر : 1352621 | 03 شهریور 1395 ساعت 10:54 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید سرمربی زیر21 ساله های سری B از ایران

پیشیدا: شاگردان کی‌روش قطعا موفق می‌شوند

بعد از شکست 4-0 برابر ایران سرمربی زیر 21 ساله های سری B به تعریف و تمجید از تیم رقیب پرداخت و آنها را شانس اصلی صعود به جام جهانی نامید.

پیشیدا: شاگردان کی‌روش قطعا موفق می‌شوند

به گزارش "ورزش‌سه"،  ماسیمو پیشیدا سرمربی زیر 21 ساله های سری B که سابقه چند دهه فعالیت در تیم های پایه ای ایتالیا و همچنین تیم دانشجویان این کشور را در کارنامه دارد از این که توانست شاگردان جوانش را برابر تیمی مثل ایران با تفکرات مربی پرتغالی صاحب نامش محک بزند حسابی شادمان بود.


پیشیدا بعد از این بازی در صحبت های کوتاهی با سایت رسمی مسابقات سری B ایتالیا گفت:« جا دارد به ایران بابت این نمایش خوب تبریک بگویم. آنها قطعا در مقدماتی جام جهانی شروع خوبی خواهند داشت و با موفقیت به روسیه خواهند رسید. البته جا دارد به شاگردان جوان خودم نیز تبریک بگویم که مقابل تیم قدرتمندی همچون ایران یک نمایش بدون ترس را ارائه دادند. مسلما اگر ما می خواهیم پیشرفت کنیم باید از تجربیات دیدارهایی مثل مصاف با ایران نهایت بهره را ببریم و این بهترین راه برای پیشرفت در کوتاه مدت است».


نکته جالب این که سایت رسمی رقابت های سری B ایتالیا هم هیچ تصویری از بازی ایران با ستاره های زیر 21 سال این رقابت ها در اختیار نداشت و تنها یک تصویر از دو مربی که در حال اهدا لوح یادبود به یکدیگر هستند را روی خروجی خود قرار داد تا مشخص شود پنهان کاری های کی روش جدی تر از چیزی است که همه جا در رابطه با آن صحبت می شود.

دیدگاه‌ها