کد خبر : 1363928 | 18 مهر 1395 ساعت 10:28 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرد آرژانتینی عکس العملی نشان نداد؛

لوزانو: فعلا سکوت می کنم

مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در المپیک ریو که قراردادش با فدراسیون ایران به پایان رسیده است حالا مورد نظر لهستان قرار گرفته اما او قصد دارد فعلا سکوت کند.

لوزانو: فعلا سکوت می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان المپیک والیبال جهان یک بار دیگر دچار تغییرات عمده ای در سیستم تیم ها و البته چینش مربیان خواهد شد. سرمربی های جدید با سیستم های جدید به تیم ها می روند تا کشورها برای المپیک بعدی آماده شوند. ایران قرارداد لوزانو را فعلا تمدید نکرده است اما می گوید شاید با او هم ادامه ندهد اما هیچ چیز مشخص نیست. لوزانو هم از طرف دیگر با لهستانی ها وارد مذاکره شده است اما سرمربی فرانسوی این تیم هم شرایط مشخصی ندارد.


با این حال لوزانو در مورد شرایط خود برای مربیگری در لهستان می گوید:« من احساس می‌کنم که تنها چند روز از مربیگری من در لهستان گذشته است. من همیشه درباره همه کشورهایی که در آنها کار کرده‌ام این طور صحبت نمی‌کنم. من در کشورهای زیادی کار کرده‌ام. آرژانتین، ایتالیا، یونان، اسپانیا، لهستان، آلمان، ایران اما لهستان متفاوت است. من همیشه درباره لهستان حس خوبی دارم. اینجا با من بسیار خوب رفتار شد. آنها در مسابقات جام جهانی برایم تولدت مبارک خواندند. هواداران همیشه با من گرم برخورد می‌کنند.»


او در مورد تجربه کار با ایران هم می گوید:« اینکه ایران برای اولین بار به المپیک رفت خودش یک نتیجه تاریخی است. 52 سال برای این نتیجه انتظار کشیده شد. ما به یک چهارم نهایی راه یافتیم که این خود جایگاه خوبی است. ایران در حال حاضر در رنک 7 جهان قرار گرفته است. من معتقدم که آنها برتر از این هم می‌توانند عمل کنند. ما می‌توانستیم تیم ایتالیا را هم ببریم. آن روز در اوج نبودیم. من بازیکنانم را باور دارم.»


با این حال لوزانو در مورد آخرین وضعیت خود با فدراسیون لهستان سکوت می کند:« در حال حاضر نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم زیرا استفن آنتیگا سرمربی تیم لهستان است. با این وجود تنها می‌توانم بگویم که فدراسیون والیبال لهستان با من صحبت نکرده است. در حال حاضر در حال استراحت در کنار خانواده‌ام هستم. این استراحت طولانی نیست و دوباره کار را شروع می‌کنم.»

دیدگاه‌ها