کد خبر : 1372710 | 25 آبان 1395 ساعت 02:24 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فر: ایرادات مالی را وزیر هر سال می‌بیند

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس می‌گوید به دلیل بدهی 30 هزار دلاری به رافائل 6 امتیاز در گذشته از این تیم کسر شد.

انصاری‌فر: ایرادات مالی را وزیر هر سال می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن انصاری‌فر در گفت‌وگوی حضوری در برنامه نود با بیان اینکه سال 84 این سمت را عهده‌دار شدم، گفت: ما نباید مدیران قبل از خود را مواخذه کنیم؛ شفاف‌سازی باید صورت گیرد؛ در پرسپولیس و راه‌آهن دیدم مشکلات روی دوش مدیرعامل می‌افتد ولی در جایی مطرح نکردیم؛ سیستم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ناهمگون است چون بودجه‌ای تعیین نمی‌شود، بدهی وجود دارد، برنامه هزینه کردن نیست و ... .


او ادامه داد: بنده هیچوقت مشکلات زیادی که گردنم بود در پرسپولیس و راه‌آهن مطرح نکردم ولی مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واقعا نمی‌دانند چه کاری انجام دهند؛ پرسپولیس آن زمان رده یازدهم بود که مجبور شدیم طلب 500 هزار یورویی آری هان را پرداخت کنیم و برای آمدن بایرن مونیخ باید 300 هزار یورو می‌دادیم؛ از طرف دیگر طلبکاران زیادی بودند و باید با آنها هم صحبت می‌کردیم.


انصاری‌فر یادآور شد: مشکلات برای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس طبیعی است؛ واقعا ببینید این مدیرانی که به مشکل خوردند وضع زندگی‌شان چطور می‌شود؛ زمان من سازمان بازرسی در باشگاه پرسپولیس مستقر شد ولی نقطه تاریکی پیدا نکرد.

 
انصاری‌فر نیز در ادامه صحبت‌های خود در برنامه نود پیرامون کسر 6 امتیاز از پرسپولیس در زمان مدیرعاملی او گفت: زمان حضور آری‌هان در پرسپولیس او چند بازیکن مثل رافائل، الونگ، بادامکی، آشوبی و ... را خواست که ما آنها را استخدام کردیم و مقداری پول دادیم.  وقتی ما از این باشگاه می‌رفتیم رافائل 30 هزار دلار طلب داشت که این موضوع را اعلام کردیم اما با این حال 300 هزار دلار هم بابت فروش اولادی به حساب باشگاه واریز کرده بودیم.


او ادامه داد: زمانی که باشگاه پرسپولیس را ترک کردیم اخطار کسر امتیاز نبود چون 800 هزار دلار از بدهی‌های بازیکنان خارجی گذشته را پرداخت کرده بودیم؛ وقتی از پرسپولیس رفتیم و پول هم گذاشتیم و به سازمان تربیت بدنی این موضوع را گفتیم چند ماه بعد خطر کسر امتیاز برای عدم پرداخت بدهی ساموئل آمد و فقط برای 30 هزار دلار 6 امتیاز از پرسپولیس کم شد.
 

انصاری‌فرد اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس و استقلال صاحب مجمع هستند که وزیر ورزش رئیس آن است؛ هر سال حسابرس حساب باشگاه‌ها را می‌بیند و مسائل مالی را در جلسه به هیأت مدیره و مدیرعامل اعلام می‌کند و می‌گوید کارها درست بوده یا نه؛ حسابرس در طول یکسال می‌تواند ایرادات مالی را در حضور رئیس مجمع(وزیر ورزش) بگوید.

دیدگاه‌ها