کد خبر : 1394703 | 22 بهمن 1395 ساعت 17:27 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: هنوز 6 تیم مدعی برای قهرمانی وجود دارد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار عصر یکشنبه تیمش در برابر برنلی صحبت کرد.​​​​​​​

کونته: هنوز 6 تیم مدعی برای قهرمانی وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای تثبیت صدرنشینی و ادامه روزهای شیرین، در خانه برنلی مهمان این تیم خواهد بود.

 

دیدار برابر برنلی: "از نظر من بازی بسیار دشواری پیش رو داریم. برنلی 28 امتیاز در خانه گرفته و 5 بازی آخر خانگی خود را نیز با برد پشت سر گذاشته و گلهای زیادی به ثمر رسانده است. آمار بیانگر قدرت آنها در بازی های خانگی است و از این حیث آنها سومین تیم برتر فصل هستند و ما باید توجه زیادی به این موضوع داشته باشیم.

 

ما صدرنشین هستیم و آنها برای پیروزی به میدان می آیند. این دومین بار است که ما به مصاف برنلی می رویم و من می دانم که آنها مهاجم خطرناکی مانند آندره گری در ترکیب دارند. آنها تیم بسیار جنگجو و خطرناکی هستند و ما باید نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم".

 

 

1178078

 

 

جدال برای قهرمانی: "صادقانه بگویم از نظر من هنوز 6 تیم برای قهرمانی شانس دارند و من منچستر یونایتد را نیز هنوز مدعی می دانم زیرا ترکیب قدرتمندی دارند. اگر ما فکر کنیم که به علت 9 امتیاز اختلاف با تیم دوم از حالا قهرمان شده ایم، اشتباه بزرگی مرتکب می شویم. هنوز 14 بازی مانده و 5 تیم دیگر به جز چلسی برای قهرمانی می جنگند و ما باید در این راه مرتکب اشتباه نشویم".

 

شرایط دیگو کاستا: "در حال حاضر اوضاع بسیار آرام است و ما می دانیم که کاستا بازیکن بسیار مهمی برای ما به شمار می آید. همه چیز مشخص است و او نیز مانند بقیه بازیکنان برای قهرمانی می جنگد و از نظر من به احتمال زیاد کاستا برای مدت زیادی در چلسی می ماند زیرا من هنوز تعهد و عشق و علاقه او به باشگاه را مشاهده می کنم".

دیدگاه‌ها