کد خبر : 1399679 | 11 اسفند 1395 ساعت 11:48 | 97.1K بازدید | 1 دیدگاه

منفورترین بازیکن پرسپولیس - الوحده(عکس)

مدافع الوحده در دیدار با پرسپولیس روز بسیار عجیب و پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت تا منفورترین بازیکن زمین برای قرمزها باشد.

به گزارش "ورزش سه"، کمالی مدافع شماره 8 تیم فوتبال الوحده امارات در دیدار برابر پرسپولیس شاید منفور ترین بازیکن زمین برای هواداران قرمزها بود. این بازیکن که از ابتدای بازی بارها تلاش داشت با اعتراض به داور روند قضاوت او را تغییر دهد، در تمامی صحنه های بازی تلاش می کرد تا بازی را به حاشیه ببرد و با درگیری فیزیکی و کلامی با بازیکنان پرسپولیس، جو را متشنج کرده بود.


مدافع شماره 8 الوحده در دقایق پایانی بازی برای کسب پیروزی این تیم دست به هر کاری زد اما تلاش های او در دقایق پایانی نتیجه نداد و الوحده حتی با این رفتارهای غیر حرفه ای نیز نتوانست به پیروزی برسد. نکته جالب توجه درباره رفتارهای این بازیکن اعتراض عجیب او به داور مسابقه در لحظاتی بود که بازیکنان پرسپولیس گل سوم را به ثمر رسانده بودند و در بخشی از زمین در حال شادی بودند اما کمالی ترجیح داد تا باز هم رفتارهای عجیب خود را انجام دهد و با اعتراض به داور مسابقه هدفی غیر قابل قبول را دنبال کند.


کمالی در پایان بازی نیز روز بد خود را ادامه داد و در حالیکه بسیاری از خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی علاقه داشتند با او حرف بزنند در حالیکه خود را استتار کرده بود، از میکسدزون عبور کرد تا درخواست مصاحبه را رد کرده باشد.

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه ابوظبی

دیدگاه‌ها