کد خبر : 1401862 | 19 اسفند 1395 ساعت 20:18 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم 4 هفته مانده به پایان قهرمان شویم

کامیابی نیا: حرف زدن از داور خنده دار است

هافبک تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با الریان پیروز شود و به هواداران عیدی بدهد.

کامیابی نیا: حرف زدن از داور خنده دار است

به گزارش خبرنگار "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، کمال کامیابی نیا در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می کنم استقلال خوزستان تیم خوبی است و شما اگر نگاهی به نتایج آنها در جام باشگاه های آسیا نگاهی بیندازید، می بینید این تیم چقدر قدرتمند است. خوب نیمه اول را شروع کردیم و نیمه دوم هم یک بر صفر جلو بودیم و طبیعی بود که از دقیقه 70 به بعد عقب رفتیم تا بتوانیم از گلمان دفاع کنیم.


وی درباره عملکرد داور گفت: سوال درباره داوری خنده دار است. فشار بازی زیاد است و بازیکنان یک آستانه تحملی دارند وقتی می بینند که سوت های الکی داور می زند خب به طبع عصبانی می شوند.


هافبک پرسپولیس درباره اینکه تیمش چندان خوب بازی نکرده، ادامه داد: دو نیمه متفاوت بود و نیمه اول سعی کردیم که حمله کنیم و نیمه دوم کمی عقب کشیدیم. به هر حال فکر می کنیم طبیعی بود، جلو بودیم و می خواستیم سه امتیاز را بگیریم.


کامیابی نیا درباره قهرمانی پرسپولیس افزود: تا زمانی که جام را بالا نبرده ایم، نمی توان خود را قهرمان دانست اما امیدوارم سه، چهار هفته قبل از لیگ یک هدیه خوب برای هوادارانمان داشته باشیم و امیدوارم سه روز قبل از سال نو در بازی با الریان عیدی خوبی برای هوادارانمان داشته باشیم و سال را به خوبی تمام کنیم.

دیدگاه‌ها