کد خبر : 1403266 | 25 اسفند 1395 ساعت 15:00 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با روستوف

مورینیو: همه دنیا به پوگبا حسادت می کنند

منچستریونایتد که هفته گذشته در یک هشتم نهایی لیگ اروپا، بازی رفت را در زمین روستوف 1-1 مساوی کرده، فردا در اولدترافورد نیاز به کسب پیروزی یا حداقل تساوی بدون گل برابر یاران سردار آزمون دارد و برای این منظور چشم به درخشش پوگبا و زلاتان دارد.

مورینیو: همه دنیا به پوگبا حسادت می کنند

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا را رقم 110 میلیون یورو تابستان گذشته به یونایتد بازگشت و لقب گران ترین بازیکن دنیا را از آن خود کرد؛ با این حال عملکرد او در فصل جاری مطابق انتظارات نبوده و وی هنوز نتوانسته قابلیت های بالای خود را آنطور که باید نشان دهد.

 

 

1186322

 

 

مورینیو در نشست خبری بازی فردای یونایتد برابر روستوف به دفاع از پوگبا پرداخت و گفت: «با توجه به شخصیتی که پوگبا دارد، اطمینان دارم که او به انتقادات غیرمنصفانه ای که در موردش وجود دارد، کاملا بی توجه است و به کنایه مردم نیز یک درصد اهمیت نمی دهد.

پل وقتی نوجوان بود به یونایتد پیوست و پس از اینکه در یووه باتجربه تر شد، به تیم محبوبش بازگشت. در این راه او زحمت فراوانی کشید و هیچکس به وی لطفی بیش از حدی که سزاوارش بوده، نکرد.

این گناه پوگبا نیست که 10 برابر دیگر بازیکنان پول می گیرد و اینکه برخی بازیکنان سابق باشگاه که اکنون منتقد وی هستند، به پول نیاز دارند. من و باشگاه از داشتن پل خوشحالیم. متاسفانه توازن این دنیا برهم خورده و حسادت بر آن غالب شده است. همه به پوگبا حسادت می کنند و من به شخصه نگران نسل بعدی هستم.»

 

 

1187183

 

 

مورینیو همچنین در مورد وضعیت رونی و مارسیال برای بازی فردا گفت: «مارسیال بازی با چلسی را به دلیل مصدومیت از دست داد و به بازی با روستوف هم نمی رسد. رونی هم مصدوم است پس همان بازیکنان بازی با چلسی به اضافه زلاتان را در اختیار داریم. تمام تلاش خودمان را برای صعود می کنیم؛ چون هنوز احتمال هر چیزی وجود دارد.»

 

آقای خاص ادامه داد: «لیگ اروپا رقابت بسیار مهمی برای ما است و از بازی اول با قوی ترین ترکیب خود بازی کردیم. از ابتدا راجع به اهمیت این جام صحبت کردیم و برای همین تلاش کردیم با شکست تیم های خوب به مراحل بالاتر برسیم.

فکر می کنم هواداران در بازی فردا به ما انرژی اضافه ای خواهند داد و باور دارم با شرایط کنار خواهیم آمد و برای صعود به یک چهارم خواهیم جنگید. می دانم نتیجه 1-1 بدین معنی است که کار هنوز تمام نشده است. می دانیم روستوف تیم بسیار خوبی است. می دانم آن ها خارج از خانه چگونه بازی می کنند. روستوف تجربه بازی های بزرگ خارج از خانه در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را دارد.»

دیدگاه‌ها