کد خبر : 1408248 | 23 فروردين 1396 ساعت 13:21 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: محتویات یک بطری را روی خط دروازه مان ریختند!

مربی پرسپولیسی و شائبه جادوگری در لیگ یک

سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد که در بازی با گل گهر سیرجان اتفاقات عجیبی را مشاهده کرده است.

مربی پرسپولیسی و شائبه جادوگری در لیگ یک

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم روز گذشته در هفته سی و یکم لیگ دسته اول در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و با یک گل به پیروزی رسید؛ تیم تحت هدایت مهدی تارتار با این برد به رده دوم جدول رسید و شانس خود برای صعود به لیگ برتر را افزایش داد.


مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی دیروز، اتفاقات عجیبی که رخ داده، شانس صعود به لیگ برتر و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داده که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


از بازیکنان تشکر می کنم
باید از بازیکنانم تشکر ویژه ای داشته باشم که مقابل گل گهر زحمت کشیدند؛ دفاع ما بسیار منسجم کار کرد و بعد از اینکه در دقیقه 9 گل زدیم، انرژی زیادی صرف کردیم تا بتوانیم از نتیجه حفاظت کنیم. خوشبختانه بچه ها توانستند با موفقیت این مسابقه را پشت سر بگذارند. تیم گل گهر هم به خصوص در 20 دقیقه پایانی فشار زیادی آورد و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.


شائبه جادوگری
من درباره جادوگری و مسائل این چنینی در لیگ یک چیزهایی شنیده بودم اما خودم هرگز چیزی را ندیده بودم. در بازی دیروز اما اتفاق عجیبی برایمان رخ داد. وقتی مربی بدنساز ما به همراه برخی بازیکنان پشت دروازه مشغول گرم کردن بودند، دیدند که یک عکاس ورزشی یک بطری که محتویاتش آب نبود و رنگ خاصی داشت را در کنار دروازه قرار داد و سپس آن را روی خط دروازه ما ریخت! من واقعا نمی دانم چه چیزی بود اما من هرگز اعتقادی به این چیزها ندارم. همه دیدند که با لطف خداوند و زحمات بازیکنان توانستیم پیروزی شویم و این مسائل بیهوده دور از ایمان آدمی است. هرچند که نمی دانم چه چیزی بود.


فقط با صعود به لیگ برتر خستگی مان در می رود
امیدوار هستم که این روند خوب را ادامه دهیم. ما از هفته دهم تا دیروز که سی و یکمین بازی مان را انجام دادیم، باخت نداشتیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم. امیدوارم دچار غرور نشویم و همینطور تا پایان ادامه دهیم. این رکوردها برای ما زمانی شیرین می شود که به لیگ برتر صعود کنیم. اگر نتوانیم صعودمان را جشن بگیریم، تمام زحمات مان به باد می رود و به همین خاطر باید همه دست به دست یکدیگر بدهیم تا این صعود را قطعی کنیم تا خستگی یک فصل از تنمان بیرون بیاید. الان هم قسم شده‌ایم تا موفقیت به دست بیاید.


از ابتدا هدفم صعود به لیگ برتر بود
از مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، رضاییان تشکر می کنم که زحمت زیادی می کشد و یار و یاور ما است. او نگذاشت کوچکترین کمبودی داشته باشیم و یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت ما این مدیرعامل است. من از روز اولی که اضافه شدم، قراردادم را طوری تنظیم کردم که به لیگ برتر برسیم. من کارنامه نسبتا خوبی داشتم و اگر برای صعود به لیگ برتر به یک تیم لیگ یکی نمی رفتم، برایم شکست بود. مدیرعامل باشگاه هم واقعا حمایت کرد؛ ضمن اینکه بچه ها هم اهمیت کار را درک کردند. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.


هواداران مقابل ملوان حمایت مان کنند
همیشه گفته ام در برابر تیم هایی که فوتبال بازی می کنند، به مشکل نمی خوریم. روز گذشته این مساله در سیرجان مشخص شد. بازی با ملوان هم اینگونه خواهد بود. ملوان تیم ریشه داری است و باید بتوانیم پله پله مسیر را ادامه دهیم. از هواداران می خواهم روی بازی با ملوان حمایتمان کنند و به ورزشگاه بیایند. ما همه کار کرده ایم و هواداران هم انصافا حمایت خوبی داشتند اما اینبار برای بازی با ملوان از کل استان می خواهم به ورزشگاه بیایند و کمک کنند تا انشاءالله یک برد دیگر را جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها