کد خبر : 1413090 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 13:12 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

جواهری: مجبور شویم این کار را می کنیم

توضیح درباره شکایت گل گهر به دیوان عدالت

مدیرعامل گل گهر می گوید در صورتی که طی یکی دو روز آینده به درخواست مان رسیدگی نشود مجبور می شویم به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم. ​​​​​​​

توضیح درباره شکایت گل گهر به دیوان عدالت

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواهری، مدیرعامل گل گهر سیرجان در رابطه با موضوع شکایت این تیم از آلومینیوم اراک گفت: طبق قانون باید در هر دیدار 7 بازیکن بزرگسال در لیست تیم ها وجود داشته باشد و مابقی از بازیکنان امیدها و جوانان باشند اما تیم آلومینیوم اراک در دیدار برابر گل گهر نام 8 بازیکن بزرگسال را وارد لیست خود کرد و از بازیکن هشتم نیز استفاده کرد. بعد از آن دیدار به دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی ما به سازمان لیگ شکایت کردیم، بعدا که پیگیری کردیم گفتند نامه به دبیرکل ارجاع شد و ایشان نیز شکایت ما را به کمیته انضباطی فرستادند. 

 

او ادامه داد: ما اصرار داشتیم پیش از بازی های هفته پایانی به شکایت ما رسیدگی شود و رای آن عنوان شود که این اتفاق نیفتاد، دائم امروز و فردا کردند و حرف های ضد و نقیض زیادی مطرح شد اما تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشد. بنده سه، چهار مرتبه با آقای حسن زاده صحبت کردم و ایشان گفتند از شما دعوت می کنیم و به بررسی این موضوع می پردازیم اما تاکنون این اتفاق نیفتاد. 

 

جواهری در رابطه با مطالبه گل گهر از این موضوع گفت: ما فقط می گوییم به این موضوع رسیدگی شود و هر آنچه که قانون در رابطه با استفاده از بازیکن غیرمجاز گفته است به اجرا دربیاید، ما نمی خواهیم گستاخی کنیم اما اگر طی یکی دو روز آینده در رابطه با این موضوع تصمیم گیری نشود مجبور می شویم به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم تا به درخواست مان رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها