کد خبر : 1414588 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 15:31 | 71K بازدید | 16 دیدگاه

آیا بابت این تهمت عذرخواهی می کنیم؟

ماجرای گزارشگر عجول و برد الهلال

پیروزی پرگل تیم الهلال مقابل الریان برخلاف تصورات فوتبالدوستان ایرانی و در شرایطی به دست آمد که به جز برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هیچ کس به صعود سرخپوشان خوشبین نبود.

به گزارش "ورزش‌سه"،  الهلال روز گذشته در یک بازی فرصت طلبانه و متعصبانه شاگردان میشائیل لادروپ را با 4 گل بدرقه کرد تا نشان بدهد یک تیم حرفه ای در سطح آسیاست. این در حالی بود که بلافاصله بعد از تساوی پرسپولیس و الهلال در عمان مجری برنامه و البته کارشناس دعوت شده با به زبان آوردن واژه تبانی تیم الهلال را به گناه انجام نداده متهم کردند.


 به عقیده مجری و کارشناس تیم های عربی در اینطور مواقع با یکدیگر کنار می آیند و بنابراین پرسپولیس بخت چندانی برای صعود نداشت. این در حالی بود که الهلال یک بار دیگر در شرایطی مشابه باعث صعود تیم مس کرمان به مرحله پلی آف آسیایی شده بود و با کمی حضور ذهن می شد با اشاره به این سابقه، در به زبان آوردن موضوع مهمی به اسم تبانی کمی درنگ کرد. 

 

1198286


همانطور که دیروز دیدید استقبال هواداران پرسپولیس از مسابقه دیروز کمتر از همیشه و پایین تر از انتظار بود که این مساله احتمالا ناشی از همین بی اعتمادی آنها به نتایج به دست آمده و ترسیم موضوع حذف پرسپولیس در ذهن کسانی بود که باید ورزشگاه را پر می کردند. البته باز هم جای شکرش باقی بود که برانکو ایوانکوویچ متفاوت با دیگران فکر می کرد و تیمش را از نظر روانی مهیای این بازی کرده بود والا شاید در یک شرایط متفاوت بازیکنان با انگیزه کمتر به زمین می رفتند. 

 


با نتایج به دست آمده در بازی دیروز باید از مجری محترم و کارشناس دعوت شده به آن برنامه سوال کرد که آیا آنها حاضرند بابت این اتهام از تیم الهلال عذرخواهی کنند؟ و آیا باز هم در شرایط مشابه از این اظهارات کلیشه ای و غیرحرفه ای انجام خواهند داد؟ باشد که از این اشتباهات درس بگیریم.

دیدگاه‌ها