کد خبر : 1422102 | 24 خرداد 1396 ساعت 20:38 | 64.5K بازدید | 0 دیدگاه

با جذب شهباززاده هواداران از ما راضی خواهند بود

افتخاری: چپاروف قطعا بازیکن استقلال است

مدیرعامل استقلالی ها می گوید چپاروف، هافبک ازبکستانی در ایران در هیچ تیمی به غیر از استقلال نمی تواند بازی کند و در غیر اینصورت مشمول جریمه ای سنگین خواهد شد، این مسئله ای که باشگاه سپاهان نیز می داند.

افتخاری: چپاروف قطعا بازیکن استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، سیدرضا افتخاری پس از امضای قرارداد با سجاد شهباززاده در رابطه با این بازیکن و بازیکنان دیگری که جذب این تیم خواهند شد به صحبت پرداخت. وی درباره بازگشت مهاجم پیشین استقلالی ها به جمع آبی پوشان گفت: شهباززاده بازیکن استقلال بوده است و به گونه ای می توان گفت به خانه خود بازگشته است، او بازیکن بزرگی است و با حضور وی خط حمله استقلال تقویت می شود و می توانیم در آینده نتایج خوبی به دست بیاوریم، البته قبل از او بیت سعید نیز جذب تیم شد و با حضور او و شهباززاده که مکمل های خوبی برای کاوه رضایی خواهند بود استقلال خط حمله ای قوی در لیگ خواهد داشت.

او ادامه داد: خوشبین هستم که دل هواداران با جذب این بازیکنان شاد خواهد شد و آنها از ما راضی خواهند بود، البته این استارت کار ما بود که زده شد، ما با بازیکنان دیگری نیز در حال مذاکره هستیم و انشالله در چند روز آینده و در صورت قطعی شدن جذب آنها در سایت باشگاه استقلال به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

او در رابطه با جذب بازیکن در خط حمله گفت: ما کار جذب بازیکنان را از خط حمله آغاز کردیم و پس از آن به خط هافبک و سپس خط دفاعی می رسیم، به غیر از مهاجمانی که جذب تیم شدند در پست های دیگر نیز بازیکنانی جذب خواهیم کرد.

افتخاری در رابطه با چپاروف نیز گفت: درباره این بازیکن باید بگویم که ما پرونده او را آماده کردیم تا به فیفا بفرستیم، ایشان با ما قرارداد دارد و بازیکن ماست، جایی نمی تواند برود و باید به استقلال برگردد چرا که غیر از این او دچار جریمه ای سنگین خواهد شد.

او ادامه داد: او نمی تواند در ایران به غیر از استقلال در تیم دیگری بازی کند، او با ما قرارداد دارد و قرارداد اجرا شده است، ما توافقنامه ای سه طرفه داریم و باشگاه سپاهان پذیرفته است که او بدون قید و شرط چپاروف بازیکن استقلال است.

دیدگاه‌ها