کد خبر : 1422971 | 29 خرداد 1396 ساعت 19:31 | 120.4K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی نیا با پرسپولیس به توافق نرسید

هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس که دقایقی پیش برای مذاکره با مسوولان تیم راهی باشگاه شده بود، بدون اینکه به نتیجه‌ای در این رابطه دست یابد، این محل را ترک کرد.

کامیابی نیا با پرسپولیس به توافق نرسید

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که بعد از پایان دومین فصل حضورش در پرسپولیس به پایان قراردادش با سرخپوشان رسید، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و نقاهت باب مذاکره با این تیم را باز کرد. هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس که نقش پررنگی در موفقیت سرخپوشان در فصل گذشته داشت، امروز به همراه مدیربرنامه‌هایش راهی ساختمان باشگاه شد تا در جلسه با علی اکبر طاهری و ترکاشوند در خصوص مباحث مربوط به تمدید قراردادش به نکات مثبت نزدیک شوند.


با این حال بروز برخی مشکلات و ناهماهنگی بین طرفین باعث شد تا در این جلسه به جمع بندی نهایی نرسند و کامیابی نیا بعد از عدم توافق باشگاه را بدون تمدید قرارداد ترک کند.


اکنون باید دید پرسپولیس که حساب ویژه ای روی بازگشت این هافبک دفاعی و تمدید قرارداد با او باز کرده بود، به توافق نزدیک خواهد شد و جلسه دیگری در این زمینه بین طرفین برگزار خواهد شد یا خیر.
کامیابی نیا که در هفته های پایانی لیگ با پیشنهاد مناسبی از نظر کیفی برای حضور در فوتبال خارج از ایران مواجه شده بود، در نهایت اعلام کرد که اولویت اول او با توجه به صعود این تیم به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان پرسپولیس خواهد بود و اکنون نیز در انتظار بررسی شرایط پیشنهاد اولیه باشگاه و در نظر گرفتن خواسته او توسط مسوولان باشگاه است.

 

دیدگاه‌ها