کد خبر : 1424748 | 10 تیر 1396 ساعت 14:30 | 225.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای مذاکره با نایب قهرمان حذفی بلژیک

رامین رضاییان به بلژیک پرواز کرد

رامین رضاییان ستاره سابق پرسپولیس بامداد امروز برای مذاکره با تیم اوستنده بلژیک راهی این کشور شد.

رامین رضاییان به بلژیک پرواز کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، رضاییان که از چندی پیش مذاکرات خود را با تیم‌های بلژیکی آغاز کرده بود برای ادامه مذاکرات و احتمالا توافق به تیمی خواهد رفت که فصل گذشته نایب قهرمان جام حذفی شده است. البته مذاکره رضاییان با این تیم بلژیکی قطعی نشده و به محض حضور او در بلژیک (ساعت 2 بعدازظهر) وی با مدیربرنامه‌هایش برای مذاکره با این باشگاه در ساختمان باشگاه حاضر خواهد شد. 


تیم اوستنده فصل آینده در لیگ اروپا به میدان خواهد رفت. این تیم در حال حاضر 17 بازیکن خارجی را در جمع نفرات خود دارد و در صورت توافق رامین او نیز به جمع مجموعه فعلی اضافه خواهد شد. 


خنت دیگر تیم بلژیکی است که خواهان دفاع راست تیم ملی فوتبال ایران شده و رضاییان با حضور در بلژیک با این باشگاه نیز وارد مذاکره خواهد شد تا احتمال حضور او در بلژیک افزایش یابد.


رضاییان تلاش کرده سفرش به بلژیک بی‌سروصدا باشد.


مدیرعامل باشگاه استقلال که جدی ترین خواهان این بازیکن در ایران است، درباره جذب این بازیکن می گوید: لیست ما پر است و اگر آقای رضاییان بیایید باید یک نفر را خارج کنیم. اگر به توافق رسیدیم مگویان را از لیست خارج می‌کنیم و اگر نرسیدیم با ایشان مذاکره می‌کنیم. البته شرایط مالی ایشان برای ما قابل قبول نبود و ما یک سقفی داریم که از آن نمی‌توانیم بالاتر برویم. اگر رامین رضاییان شرایط ما را بپذیرد ما بدمان نمی‌آید او را به خدمت بگیریم. ما جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داریم و نمی‌توانیم بگوییم چون بازیکنان خوبی داریم دیگر به سراغ بازیکنان جدید نرویم. در این 3 جام تلفات دادیم و شما دیدید مادر بازی العین هر 4 هافبک دفاعی خود را نداشتیم. این تجربه با ما نشان داد که حداقل در هر پست باید 2 بازیکن داشته باشیم. 


مدیرعامل استقلال در این گفت و گو اعلام کرد که رضاییان از آبی ها برای ارائه پاسخ نهایی خود 12 روز فرصت خواسته و پس از این فرصت تکلیف آبی ها با این بازیکن نهایی خواهد شد.


استقلالی ها همچنان منتظر هستند تا تکلیف رضاییان در اروپا مشخص شود  و در صورتیکه این بازیکن با گزینه های اروپایی خود به توافق نرسد، دوباره با او مذاکره خواهند کرد.

دیدگاه‌ها