کد خبر : 1426197 | 18 تیر 1396 ساعت 11:37 | 59.3K بازدید | 1 دیدگاه

برانکو هنوز جانشین طارمی را معرفی نکرده است

در شرایطی که با پایان مهلت غیبت مهدی طارمی برای مشخص کردن تیم آینده‌اش، مسوولان باشگاه و کادرفنی در انتظار بازگشت آقای گل به اردوی تیم بودند، هنوز این بازیکن تکلیف خود و باشگاه را مشخص نکرده است.

برانکو هنوز جانشین طارمی را معرفی نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در پایان فصل گذشته برای حضور در فوتبال اروپا برنامه ریزی کرده بود و این مساله را به اطلاع مسوولان باشگاه و کادرفنی رسانده بود، در پایان مهلت مسوولان هنوز تصمیم قطعی در خصوص بازگشت به اردوی تیم را اعلام نکرده و این مساله باعث غیبت او در تمرینات چند روز اخیر شده است.


طارمی که برای جدایی از جمع سرخپوشان با شرط مالی یک میلیون دلاری باشگاه مواجه شده است، هنوز نتوانسته با توجه به خواسته‌ی خود برای عقد قرارداد یکساله با باشگاه آینده‌اش به توافق دست یابد و این مساله پروسه بازگشت‌ یا انتخاب تیم جدید را با مشکل مواجه کرده است.


با این حال برانکو ایوانکوویچ که اکنون تیمش را راهی اردوی اوکراین کرده است، هنوز تصمیمی برای جایگزینی بازیکن دیگری به جای شماره 9 سرخپوشان نگرفته و این مساله شاید یک نوع امیدواری نسبت به تکرار اتفاقات فصل گذشته و بازگشت آقای گل به جمع شاگردانش باشد. مهدی طارمی که تا روزهای ابتدایی فصل گذشته در تمرینات این تیم غایب بود، در نهایت در بازگشت از ترکیه به جمع سرخپوشان پیوست و توانست عنوان آقای گلی خود را تکرار کند.


برانکو ایوانکوویچ در حال حاضر گادوین منشا، علی علیپور، وحید امیری و محمد امین اسدی را به عنوان مهاجمان تیمش در اختیار دارد و ترجیح داده برای جایگزینی مهدی طارمی عجله نداشته باشد و گزینه ای به باشگاه نیز معرفی نکرده است.

دیدگاه‌ها